metaMORfose Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Undrenes tid er definitivt ikke forbi. I februar så kommer det tvillinger i vår familie. Straks er vi 5 måneder på vei med en jente og en gutt )) Denne gangen blir det full permisjon, siden de er to og jeg ikke er sengeliggende, og så skal vi fortsette som før med hjemmeværende far og meg i full flexijobb, men jeg skal jobbe mer hjemmefra. Vi skal også ha au pair i huset. Huset ja, det holder vi på å bygge ut, huset blir nesten 50% større. Det er noe vi har tenkt på ganske lenge, og søknader har ligget inne, men nå er vi altså i gang. Det blir større kjøkken og flere soverom, pluss et toalett til og en bod. Veldig morsomt. Kjøkkenet er ganske nytt, så det blir bare å legge til flere moduler og få større plass til større kjøkkenbord + kjøkkenøy. Mannen min er veldig smart, så ting har "ligget klart" til utbygging. Så når disse barna er vel ute av mammas mage, så blir det å kutte fars streng...... ))) Siste to var ikke planlagt, men desto mer velkomne! Det var oppdateringen fra mitt kaotiske, lykkelige liv )))) Fra lykkelige 2-barnsforeldre til lykkelige 5-barnsforeldre, og det på under 2 år, ganske bra jobbet )
Lene~mor til tre Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Oi så spennende, gratulerer så mye og lykke til =)
Jojo x3 Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Gratulerer så masse! Blir kjekt det! Vi går fra 2barns foreldre til 3barns og det er også i februar så det var litt morsomt:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Så gøy å høre:))) Gratulerer så mye, både til deg og JoJo x3
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Jøss! Dette var jaggu mykje positivt på ein gong. Gratulerer så uendeleg mykje, både med baby, ein baby til og "nytt" hus!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 MetaMORfose, gratulerer så veldig veldig mye!! Og du og du så heldig dere er som skal ha tvillinger. Så kjekt du delte dette med oss!! Nei det er jammen ikke verst og gå fra to barns til fem barns foreldre på under to år. Lykke til videre med den voksende mage, du må stikke innom her når du kan så vi får oppdateringer om hvordan det er å ha to barn på vei på en gang:))
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Gratulerer virkelig masse!!!! =D Så utrolig spennende og utfordrende dette kommer til å bli! Men godt at dere har planene klare og er klar til å ta imot disse 2 uventete barna =P Det blir nok masse glede oppover årene med så mange søte barn =) Oppdatering om hvordan dette går ønskes sterkt!!!! =D =D Lykke til videre i svangerskapet =P
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Ååååååååååååååå så koselig lesing. ) Blei nesten litt rørt jeg. Ja, da får dere nok å henge fingrene i da, med tre så tette. Men desto mere kjekt. Hold oss oppdattert da.
metaMORfose Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer til deg også, Jojox3, så spennende at vi har termin i samme måned ))) Tusen takk for hyggelige hilsener fra alle dere andre også, ble veldig glad nå! Planene våre er nesten klare. Da vi forstod at vi var gravide, og at graviditeten var gjennomførbar, så var det bare å hive seg rundt og sette i gang med å utvide hus osv. Alt blir nok ikke klart til ungene kommer, men det skal ikke være mye om å gjøre. Jeg er også så heldig at vi i min permisjonsperiode får ha pappaen hjemme. Graviditeten går over all forventning, dere vet jo litt om hvor vanskelig forrige graviditet var og hvor mange vi mistet før det. Men nå er alt normalt, bank i bordet *knakkknakkknakk* og den eneste "bivirkningen" jeg har, er at jeg er ekstremt følsom og gråter av alt og ingenting. Så i går gråt jeg fordi byggmesteren sa at de kunne komme i dag også, så vi ble ferdig med påbygget og kunne begynne å rive innvendig til uka. Makan! ))))) Skal bli flinkere til å stoppe innom her, må redusere arbeidsmengden til 80% fra neste uke. Ha en bra helg!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. oktober 2010 #10 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, du må holde oss oppdattert.. ) Også må du ta det med ro. Jeg var også veldig følsom og gråt masse sist graviditet. Husker jeg ei natt satt å gråt av en sang på country jukebox midt på natta.. )
yasmina Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer saa uendelig masse ! For en flott opplevelse, fra 2 til 5 :) Det blir mye moro fremover ! Lykke til med svangerskapet.
lÅktiHaUDe Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer så mye! Jeg har skjønt at du er en energifull dame med mange jern i ilden . Tenker du takler dette helt suverent ). Blir jo fantastisk å få to på en gang!! MEN ingen reagerer på at dere går fra 2 til 5 barn.. Når ble 2+2=5?? Hehe. For da skulle dere hatt trillinger i mitt hode hehe. *Grubler* Mange lykkeønskninger sendes
metaMORfose Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2010 Studenten: Vi har to "store", som er skoleunger. Så fikk vi ei jente i april 09, etter mange, mange års prøving og mange, mange spontanaborter og et komplisert svangerskap. Vi syntes vel 3 var veldig fint, og satte punktum. Så ble jeg gravid igjen for litt mer enn 5 mnd siden, og vi trodde vel ikke at dette kom til å holde heller, men dette er et såkalt normalt svangerskap. ))) Dermed går regnestykket opp: 3 + 2 = 5.
lÅktiHaUDe Skrevet 16. oktober 2010 #14 Skrevet 16. oktober 2010 Hehe selvfølgelig ). Når jeg fikk satt igang mine små grå så gikk regnestykket opp!! Hatt litt mye opp i hodet i det siste. Tenker dette blir helt strålende og at søskenene tenker det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå