Veravera Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Foreldrene til mannen min har et nært og godt forhold til barna våre på 5 og 3 år, noe jeg er glad for. Når de har dem på overnatting eller overnatter hos oss, pleier de å sove sammen med dem, noe jeg ikke har problemer med, da vi selv ofte sover sammen med barna våre. Men her om dagen oppdaget jeg til min overraskelse at farmor og farfar sover kliss nakne - også sammen med barnebarna, De må selvsagt få sove nakne så mye de vil ellers, men personlig mener jeg at de bør kle på seg litt - ihvertfall en underbukse - når barnebare overnatter. Usj, jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gripe dette ann. På den ene siden: barna tar jo ikke skade av dette. Men på den andre: jeg syns ikke noe om det - i herrans navn, kan de ikke kle på seg??? Hva synes dere? Overreagerer jeg?
therehag Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 jeg syntes ikke du overreagerer. her går det en grense som du føler blir tråkket over. da kan dere si ifra, dere er tross alt foreldrene.
Full house Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Si det rett ut! Dette er UNORMALT! Jiiiizzzes!!
Ugl@ Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Vi sover gjerne nakne selv, men smetter på oss ei underbukse hvis barna kommer opp i senga vår, men ikke lett å ta opp dette med svigerforeldre, så dette bør være din manns oppgave å ta opp med dem.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 å uff. nei si ifra!! vi sover sjelden naken alene i sengen uansett, men de gangene barnet vårt er der så har vi så absolutt truser på!! skulle bare mangle at besteforeldre hadde på undertøy! hvordan vet du dette? har barnet selv sakt d til dere?
Dotten Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg ville bedt de ta på seg undertøy. Ikke vi som foreldre en gang sover nakne med datteren. Hun ser oss nakne i dusjen/badekaret m.m. men i senga har vi undertøyet på ja. Sambo kunne ikke tenke seg noe annet. Han synes det blir helt feil. Samme føler jeg. Vi har attpåtil undertøyet på stort sett ellers også, p.g.a. "faren" for at hun kan komme i løpet av natten. Og i ditt tilfelle er det tross alt besteforeldrene også. Nei, be de kle på seg eller la være å ha barnebarna i senga! Æsj!
Ugl@ Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Besteforeldrene har sikkert sovet nakne mesteparten av livet og reflekterer kansje ikke over at barn og her barnas mor kan reagere på det. Nakenhet er naturlig og ikke farlig på noen måte.
lille sprelle Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 oi - den var lei! Det er ikke ok etter min mening... Din manns jobb å ta det opp...
abella Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg tror ikke barna dine vil synes det er ok å tenke tilbake på når de blir store, at de sov nakne sammen med sine besteforeldre. Jeg kjenner en liknende historie, og tro meg: det surrer mange rare tanker rundt i hodet til barna nå i dag da de har blitt større. Dette har ingenting å gjøre med hva som skjer eller ikke skjer i senga. Men jeg tror ingen tenåringer er komfortable med å tenke tilbake på at de sov med sin nakne bestefar og nakne bestemor når de var små. De kan jo ikke selv huske hva som skjedde da de var så små, så det kan bli vanskelig hvis de føler noen har tråkket over deres grense.
It's all about me Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Nå blir jeg litt nysgjerrig på hvordan du tilfeldigvis oppdaget at de sov nakne, he he. Ser for meg de merkeligste senarioer, ha ha ha. Men bortsett fra det så er jeg enig i at det er over den berømte grensa, men hvordan jeg hadde tatt det opp kommer vel også litt an på oppdagelseshistorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå