Gå til innhold

Er så nervøs jeg jenter :/!!


Du og jeg, og vi tre ;)

Anbefalte innlegg

Jeg har innimellom litt lys, lysrosa utflod når jeg tørker meg når jeg er på do, blir så bekymret......

Har fortalt dere før at jeg har hatt to SA i sommer, og begge begynte med dette:(!!

Har hatt flotte hcg tall, og på tirsdagen fikk jeg se en fostersekk som tilsa at jeg var i uke 6 :)!! Så det er jo veldig bra, men klarer ikke helt å slappe av, skal ha ny ul på tirsdagen i neste uke, så håper alt er fint da :)!

Har også begynt på Abyle-E (blodfortynnende) og Ovitrelle (hcg-støtte), begynte på det på tirsdagen, men redd det er forsent...

 

Har også veeeeldig mensen vondt i magen til tider, kommer sånne tak noen ganger??!!

Flere med det??

Har også littt ubehag i skjeden, stikker/svir litt liksom, noen ganger er det akkurat som om det åpner seg i skjeden.....merkelig følelse...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ,vet hvordan du har det , har selv hatt 2 SA,1 MA og en utenfor .

 

Går å venter på tlf fra ullevål eller riksen (de har ikke bestemt seg for hvem jeg skal gå hos ) for tidlig ul og fragmin spøyter (blodfortynnende ).

 

Blør ikke og har masse symptomer ,men er like redd hver gang jeg tørker meg for at det skal være blod på papiret .

 

Er 6+ 1 i dag.

 

Vi får bare krysse fingerne og håpe på det beste ....

 

Masse lykke til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, en vanskelig tid dette her.....

Våknet i dag med en litt sånn mensen mageknip, gikk på do og da kom det nok en gang blod i utfloden når jeg tørket meg.....uff...

 

Har symptomer jeg også, ømme pupper, murringer og stikninger i underlivet/magen, trøtt, kvalm til tider.....

 

Skjønner godt at du er nervøs også, men du er heldig som ikke blør, da er jo sjansene for at det går bra store :) !!

 

Håper dette går bra :)

 

Lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...