Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg mener at hvis en jeg kjente og som jeg jobbet med et par månder, hadde kysset meg på kinnet så hadde jeg husket det. Er dere enig?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 ja, selvsagt. Hvor lenge siden er det snakk om? Kanskje ikke hvis det var 15 år siden..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 snart ti år siden! men jeg mener at jeg hadde husket det alltid
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg mener det går fint an å glemme slikt, iallefall inntil man en dag blir minnet på det igjen..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 For 10 år siden? Neppe. Da skulle det i tilfelle ha vært noe veldig spesielt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg kunne lett glemt det om det var så mye som ti år siden. Jeg går ikke daglig rundt og husker alle jeg har klint med engang, inntil jeg plutselig kommer på det en gang i blant!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Kunne ha glemt det der på et par uker.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Kyss på kinnet? Det hadde jeg knapt husket i noen uker. Kyss på kinnet er sånn som gamle damer gjør og legger ikke noe vekt på det. Går fort i glemmeboka
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 man kan nok glemme det, men tror at man alltid ville husket det hvis noen spurte om han hadde kysset det på kinnet
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 hadde husket det, er annerledes å få et kyss på kinnet av bestevenner eller familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå