Gå til innhold

Tripp Trapp stol i dåpsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo enda litt tidlig å tenke på hva man skal ønske for barna i dåpsgave når de ikke er født enda. Men jeg tenkte jeg bare skulle spørre her, hva syntes dere om å ønske en tripp trapp stol i dåpsgave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mange som ønsker seg tripp trapp stol i dåpsgave:-) Synes det er et bra ønske, spørsmålet er vel heller om noen er interessert i å bruke så mye peng på en dåpsgave. Stolen er svindyr, og koster 2250 kr på Bohus med pute og babykit..

Stokke kjører forresten en kampanje nå frem til 30 oktober. Ved kjøp av tripp trapp stol med babykit så får man med gratis tabletop til en verdi av nesten 500 kr. Står mer om det på www.stokke.com :-)

Skrevet

vi ønsket det til nr 1. fikk det også! genialt å få sånne praktiske ting i stede for sølv som blir pakket i ett skap :P mini fikk også redningsvest, barnebøker, tre kopp, kniv, kikkert, sangbok og barnehage sekk. går åsså ann å ønske bæremeis, pulk, sykkelvogn osv.

Skrevet

Jeg vet at iallfall at det er innenfor budsjettet som min mor tenker å gi for. Tenker også det at det kan være greit å ønske seg noe litt praktisk, en tripp trapp stol er i super kavlitet, så vil bli tatt vare på i alle år også.

Skrevet

Men da kan du jo bare spørre om hun vil ta i mot ønske, eller om har bestemt seg for noe selv hun vil gi?:-) En tripp trapp stol varer evig. Til og med barnebarna dine kan bruke den;-)

Skrevet

Synes det er helt supert! Vi fikk det med nr. 1 og det var uten tvil den beste dåpsgaven han fikk. Fatter ikke hva man skal med utallige sølvskjeer med dåpsdatoen på. De jeg fikk når jeg selv ble døpt ligger fortsatt i eskene sine og støver ned. Ingen nytteverdi overhodet. Men Tripp Trapp-stolen kan man jo bruke daglig resten av livet.

Når vi selv skal gi gaver til dåp, gir vi bare nyttige ting som kan brukes. Tripp-trapp stol, balansesykkel, redningsvest, bøker osv er supre gaver.

Skrevet

Jepp det er hvertfall helt supert å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...