beggeto Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Min far blir snart 60. Han er en veldig nøktern type som ikke ønsker seg noen ting. Han er heller ikke intr i noe stort selskap. Siden vi bor litt spredt tenker jeg at det beste hadde vært å gi han en opplevelse sammen med hele familien. Men han er heller ikke veldig aktiv og det er vel litt mangel på interesser, og aktiviteter som passer for hele familien. Ønsker mange tips. Han er forsåvidt glad i turer men har litt problemer med beina fra tid til annen så tør ikke legge opp til noe veldig utfordrende. I tillegg vil jeg gjerne ha med meg barna, ene er 3 år og andre er 6 mnd når han blir 60, men kan sikkert vente med tur til utpå vårparten når babyen er stor nok til pulk/meis. Tanken om golfkurs streifa meg, men da må man vel vente til neste sommer, vet heller ikke om det finnes noe langhelg-kurs som passer for en familie. Må nevne at han ikke er glad i typiske sydenturer. Heller ikke kulturopplevelser i noen særlig grad (ikke teater og den slags tror jeg). Tror det er viktig at det er et opplegg med aktiviteter, da vi er en gjeng med litt ulike typer, så greit at opplegget er fastsatt på forhånd. Håper noen har tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå