Gå til innhold

zazzy tilbakemelding :)


E_E_K

Anbefalte innlegg

Hei! Du sa jeg kom til å få lån når vi søkte om det. Det stemte!

Vi fikk lånet så nå er vi på boligjakt! Gleder meg :) Takk!

Husker ikke hva du sa ang kjønn på babyen min i magen, jeg har 3 uker til termin. Det blir veldig spennende å se hva som kommer....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for tilbakemelding :) Dette skrev jeg sist:

 

"Hei du er helt sikker på det er bare 1? hehe, får liksom opp to her, men det kan jo være at jeg får opp det du får tilsammen, eller at det blir to ganske tette.. det er gutt(er) jeg får opp på kjønn. Får opp jente også, men regner med det er henne du har fra før..litt usikker, tror kanskje dere kommer til å få mer enn et barn til, var så mye rundt deg.

 

Når det gjelder hus så tror jeg dere kommer til å få lån når dere søker og derfor kan bestemme litt selv når dette blir. Tror ting går ganske raskt etter dere har fått lån og begynner å lete. Får opp at dere blir veldig fornøyde med det dere får. En ny start! Dere vil nok flytte snart ;) Lykke til! "

 

Kan se om jeg rekker å se på kjønn en gang til i kveld ettersom det var litt usikkert sist, skriver her i tråden din da ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da har jeg sett en gang til, får opp at du venter gutt denne gangen, for du har jente fra før ikke sant? Får opp at du får en av hver. Men får også ganske bestemt opp at du kommer til å få enda et barn :) Blir spennende å høre da! Masse lykke til med fødsel og alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser at du har lagt inn et innlegg her i går, men ser ikke noe innlegg når jeg går inn på tråden? Er det bare her hos meg det ikke vises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har prøvd å sett etter jeg også men får det ikke frem hehhe. men det ble klikk på dataen i går så det er sikkert grunnen.

 

Jeg takket deg for at du hadde spådd meg igjen. Både pappa og storesøster vil ha gutt :) så vi får se om ønsket deres blir oppfylt.

På ordinær ultralyd klarte ikke jordmora å se kjønnes siden morkaka var i veien og babyen lå så langt nede. Jeg har vært på 1 ultralyd til etter dette men vi ville ikke vite det. Vi vil bli overrasket. Men du får tilbakemelding innen, hvertfall 5 uker :D

 

Vi har sett på et hus på lørdag som vi syns passet oss perfekt. Vi skal gi bud på tirsdag. Så vi krysser fingrene på den.

 

Takk igjen for at du tok deg tid til å se på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...