Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg ønsker meg røde gardiner til stua, men jeg finner ingen! Er jeg helt på jordet, eller må jeg innfinne meg med å vente til nærmere jul?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 For meg er knallrøde gardiner, julegardiner.....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Ingenting er ut. Du skal ha det i hjemmet ditt du liker - og ikke det naboen liker. Ang røde gardiner er det bedre utvalg rundt julen ja. Men vet at mer gyldne høstgardiner med er rødlig skjær er å finne nå i flere butikker.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Dytter litt og håper at noen kanskje vet hvor jeg får kjøpt røde gardiner nå? Tenker ikke julerøde, gjerne litt mørke (vinrøde) eller litt høstlig oransj-røde.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 black design får mye fine røde gardina nu fremover. Hent katalogen! Der er sååååå mye fint!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Røde biffgardiner er alltid på mote, bare å henge ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå