Gå til innhold

Flere som syns at 1 trimester er laaaaaangt ?


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg til første 1 trimester er over ,for jeg syns det er så langt ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør jeg også. Det føles nok så langt fordi det er så "hemmelig".. Gleder meg til jeg er over 12 uker!! Håper tiden går fortere etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er ufattelig langt!!!!

Er 5+3, så det er leeeeenge igjen til 2. termin!!

Er så redd for at det ikke skal gå bra denne gangen her heller!!!

Må prøve å tenke positivt, men det er lettere sagt enn gjort :P!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altfor langt!! heldigvis har jeg en jobb som okkuperer meg mesteparten av dagen, så ukene flyr fortere enn man aner hvis man ikke tenker på det... men det er så leeeenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke det er laaaaaaangt jeg. Jeg synes det er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt.Åsså blirn så nervøs fordi første trimester er så skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Er 6+4 idag, og tiden går sååååååååå sakte! Gleder meg så mye til magen begynner å vokse, og til å fortelle alle det, men det er jo eeeeeeeevigheter til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går forsåvidt sakte, men syns 3. går saktere, da det begynner å bli tungt og slitsomt, og bekken krangler osv. Hvertfall var det sånn sist. Nå har jeg hatt en god uke (er 5+4 idag) og blir det ikke verre mtp kvalme er 1. tri helt greit igrunnen. Men vet jo at den kvalmen kan slå meg ut når som helst.

Forrige gang/første gang var jeg mer gira på å fortelle det i 1. tri, er litt mer avslappa nå, sikkert derfor jeg ikke syns det er så ille nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...