Gå til innhold

Vet dere hvorfor deres menn elsker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte mannen min hvorfor han elsker meg egentlig....

Han fortalte at jeg hadde hjerte av gull, det var det som først og fremt gjorde meg så spesiel og at han elsker meg så høyt...

Synes dette var fint sagt.. Er jo pen og alt annet, men at han elsker meg for personligheten ble jeg glad for :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke vi elsker hverandre, men vi er perlevenner og trives veldig godt sammen, og jeg vil ikke bytte ham ut!

Skrevet

Dere er et i forhold men elsker ikke hverandre?

Skrevet

Hehe, nei, har ingen anelse, stygg og feit og dum som et brød som jeg er. Men han elsker meg vistnok høyere ann alt og alle, får vel bare slå meg til ro med det. :-p

Skrevet

Jeg har ikke behov for å vite hvorfor mannen min elsker meg.

Alle kan si at man har et hjerte av gull osv.

Min mann viser at han elsker meg. Han behandler meg med respekt og det holder faktisk. Joda, han kysser meg og forteller hver dag at han elsker meg. Gjør masse flotte ting osv. Men jeg har ikke behov å høre hvor fantastisk jeg er innvendig.

Får man et komliment i ny og ne om hvor flott man er som kone og mor så trenger jeg ikke spørre hvorfor han elsker meg.

Skrevet

Nei men jeg bare lurer på om dere vet hvorfor:)

Var nysjerrig da jeg spurte mannen min om dette..

Skrevet

Jeg tror det er fordi jeg er blant de få som ikke irriterer ham, fordi jeg har stor kapasitet og mye energi, tar godt vare på en bra jobb, barn, hjem og utseende og "leverer" på alle felt. Jeg imponerer ham. Tror egentlig det hadde røket hvis jeg hadde brutt sammen. Sad but true!

Skrevet

Mener du at han ikke hadde elsket deg om du skulle bryte sammen? :(

Skrevet

Han elsker meg fordi jeg er den jeg er, på tross av alle mine feil, selv når jeg var diger som en hvalross og høygravid, både pynta og sminka og med morratryne. Hvorfor aner jeg virkelig ikke, men det er nå bare slik det er. Han likte meg først pga utseende har han innrømmet, men forelska seg i personligheta mi og at jeg var rett fram, han var veldig sjenert og ikke den som tok første skrittet til å holde i hånda, kysse osv, der var nok jeg en smule mer direkte enn det han var.

For meg var det vel personligheta og øynene jeg falt først for, ellers virka han litt nerdete og hengslete. Men for en mann han har blitt på disse årene vi har had sammen, faktisk mer forelska nå enn jeg var i starten.

Skrevet

Er ikke sikker, men jeg tror kanskje at han hadde elsket meg mindre. Han hadde nok ikke forlatt meg, men jeg tror helt ærlig at mye av hans kjærlighet for meg består i beundring, og hvis det beundringsverdige (at jeg klarer "alt") ble borte, ville han ikke elske meg like høyt. Men som sagt, er ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg er stort sett blid, jeg maser og gneldrer ikke slik mange andre damer gjør, og jeg gir av meg selv, er god i senga og søt:) Sier han....hehe

Skrevet

Fordi han er fornøyd med seg selv og det livet han lever sammen med meg:) Og fordi han aldri klarer å plassere meg og stadig blir overrasket selv etter 15 år..

Skrevet

Synes det høres rart ut, så damer generellt sett gneldrer og maser/klager og det er en grunn til å elske en dame for at hun ikke er en masete kvinne?

Skrevet

Absolutt :-) Mangre troll der ute.

Skrevet

Han sier selv at han elsker meg fordi jeg er hans bestevenn. Jeg er den han kan snakke med om alt, og som han kan ha vettige diskusjoner med. Han sier det er fordi jeg ikke tar meg selv så høytidlig. Han kan ikke fordra jenter som alltid må sminke seg, shoppe klær og dulle med seg selv. Han elsker meg fordi jeg har lik hans humor, og vi kan le sammen. Andre sider han elsker ved meg er at jeg er omsorgsfull, og setter ham og barna våre høyere enn meg selv. Han sier at kjemien mellom oss er helt perfekt.

Vi har vært sammen i mange år nå, og jeg merker hvor høyt han elsker meg på måten han er mot meg på. Han skynder seg hjem fra jobb, for å være sammen med meg og ungene. De få gangene han går ut med kompiser/kollegaer kommer han alltid tidlig hjem, og er ikke særlig synlig beruset. Jeg merker det på måten han snakker til og om meg på. Ser i øynene hans at han er glad når han ser på meg. Og han gjør alt for meg. Nesten så jeg får litt dårlig samvittighet overfor ham.

Han er en tiltrekkende mann, og jeg ser at andre jenter liker ham, men han flørte faktisk aldri med andre enn meg. Han respekterer meg.

Føler meg alltid høyt elsket, og er aldri sjalu pga at jeg vet at han aldri flørter med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...