Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Huff...det lurer jeg på også... JEg er ikke iform, og har ikke matlyst, så VELDIG vanskelig å finne på middag idag... Blir hvertfall noe veldig enkelt!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Fiskekaker, potetmos, brun saus og kokte grønnsaker. Raskt og enkelt!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Strimlet svinekjøtt med pasta og masse grønnsaker:) Sjokolademuffis til desert.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg skal på jobb så i dag er det mannen som kokkelerer til de fire små.. Han skal lage pytt i panne med kjøttboller og egg. Med fire aktive storspisere av noen barn går det ikke ann å bruke stekepanna så vi lager i langpanna. Potetterninger, gulerot, løk, krydder, kjøttboller og speilegg, ungene digger det
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 her blir det pitabrød med godt krydrert kyllingkjøttdeig, salat, tomat, rødløk og tsatziki Veldig kjapt, greit og godt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Fant noen kyllinglår i fryseren i morges. Har marinert dem og skal ha dem i stekeovnen. Blir ris eller fløtegratinerte poteter og saus til =)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Blir enkelt i dag; Blomkålsuppe med rundstykker;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 har fått dilla på stekte middagspølser, hjemmelaget potetmos (funker med pose også) kjøttkakesaus og ketsjup
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Flere forslag som hørtes fristende ut egentlig :-) Enkelt her.. Grandiosa. Og for å gjøre det litt bedre, så blir det litt salatblader, cherrytomater og paprika ved siden av ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 I dag blir det strimlet svinekjøtt i sursøt saus (jada, på glass) men med ekstra: broccolibuketter, løk, vannkastanjer, paprika og gulrot i! Med fullkornsris til. Nammenam!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 Fylt rødspette med brokkoli og poteter:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 Blir nok litt pizza hamstring på meg. 3 for 2 på alle pizza fra stabburet på meny butikkene
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #18 Skrevet 7. oktober 2010 Gratinerte tortillas med kjøttdeig og masse salat.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #19 Skrevet 7. oktober 2010 Han skal hente mat på vei hjem, og han skal hente i barnehagen. Det kan bli alt fra kinamat, eller fra pizzeriaen, eller grandis fra butikken. Bare det går kjapt, er det ok, jeg er hjemme og er syk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #20 Skrevet 7. oktober 2010 her blir det carabonara og hvitløksbaguetter
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #22 Skrevet 7. oktober 2010 Fiskesuppe med baguetter ved siden av
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #23 Skrevet 7. oktober 2010 skal teste ut en oppskrift jeg fant i en kokebok fra heimkunnskap på ungdomskolen hehehe.. Torsk i tomatsaus med salat og poteter, faktisk.... hehehe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #25 Skrevet 7. oktober 2010 Kjøttkaker og poteter med brun saus Suuuulten nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå