-carina- Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Har du kommet så langt med bloggen din at du har en link å dele? Bare litt nysgjerrig... ;o) Håper alt står bra til! Hørte din sønn gjorde gjengjeld i går... Godt at han gjorde det, snakket litt med min sønn om at sånt ikke var greit og det er litt lettere å forstå når han selv opplever hvor lite morsomt det er... ;o) De var i hvert fall gode venner når jeg leverte i bhg i dag morges! )
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Hei du:) Jeg holder på å pusse støv fra trettifire kakeformer, vaske 3 toolcaddyer ( fylt med kakeutstyr) og sjekke at alle farger ikke er over dato etc. Skulle egentlig bake litt i dag men skal ha dette på plass først og ingen baking ingen blogg hehe.... Men linken er der... skal gi deg den på msn men siden er nokså tom og vi jobber skjult på siden hvor den skal ligge helt til slutt. Jeg håper inderlig at guttene blir ferdige med den slossingen hihi men krapylet her er skadet og løper rundt med hånda i bandasje så sønnen din har et forsprang på han hihi... vi hadde Jesper med hjem i går... han ville veldig gjerne at K og skulle bli med men jeg sa at en er nok Kanskje i morgen ??? Deilig å se at de ha blitt venner igjen da hehe...sånne ting går jo så fort over heldigvis...hører at prinsessa er singel igjen.... det hadde ikke vært noe kyssing på 2-3 dager så det var over haha....
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Mente selfølgelig facebook Sendt deg melding der )) PS For et herlig vær vi har i dag )))
-carina- Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2010 Kjempedeilig vær ja! Skjønner godt at du synes det er nok med en hjem av gangen! ) Tenkte kanskje å prøve å invitere begge guttene med hit en gang, men det må jeg gjøre en dag mannen har hjemmekontor og kan hjelpe til litt... ;o) Har ingen planer for morgendagen, så om du har lyst så vil sikkert Karsten gjerne komme på besøk. Eller vi kunne kanskje hatt Espen her, skal høre med mannen siden i dag, han kommer tilbake fra Stockholm litt sent i kveld. ) Jeg så bandasjen ja, han sa han hadde fått et lite stikk... ) Regner med at det gir seg med slossing etterhvert. Men det er vel sånn gutter er, sloss og så er de ferdige med det. Jenter derimot... :o/ Kjempefin blogg, du skal se at du kan klare å inspirere ei som egentlig ikke engang er så glad i å bake til å begynne... ;o) Nå skal jeg surre litt til, så skal jeg straks hente i bhg igjen jeg. Lovte de en kort dag. Tenkte egentlig å ha de hjemme, men så fant jeg ut at de trengte ett par timer med loppebruk... Så jeg får utnytte timene godt mens jeg er hjemme "alene"... ) Snakkes! Klem!
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Du er ikke sann!! Hente snart.... det er det jeg har sagt: den perfekte mamma! Skjønner ikke hvordan du klarer det jeg. Vi kan jo ringes siden
-carina- Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2010 Vil vel ikke kalle meg perfekt mamma nei... Heller litt "føre var" mamma... Om de blir for slitne så er de "umulige". Det var litt lange dager mandag og tirsdag, dessuten var det jo fullt hus her i helgen. Så har heller litt kort dag i dag for å forebygge trass! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå