Gå til innhold

Trondheimsdamer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Enheten jeg jobber i skal til Trondheim på julebord.Vi er 20 stk i alderen 33-55 (som kommer til å gå ut) og jeg lurer på om noen kan tipse oss om hvor vi skal gå ut om kvelden?

Llitt greit å ha planer på forhånd i steden for å kaste bort tiden på å leite etter en bra plass når vi kommer frem.

Takker for tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på etter at dere har spist, eller hvor dere skal spise? De stedene som er foreslått er spisesteder (eller blir de mer utesteder på kveldstid??) . Hvis dere tenker dere ut en tur etter julebordet er Bari i Kongensgate stilig og ganske rolig (litt mer voksenplass, mange av uteplassene er det veldig mye 20-åringer). Ellers er det flere barer på Solsiden, der finner dere iallefall et eller annet:)

Skrevet

Bari ligger i Munkegata:) Men er et fint sted:)

Det kommer litt an på hva dere ønsker da, disco, pub.... På Solsiden har du søstrene Karlsen, fint sted med dyre drinker:) I midtbyen finnes det mange typiske diskoplasser, Bar Circus med billig øl og høy allsangfaktor, Den gode nabo ved gamle bybro er en skjev og sjarmerende pub med jukebox og mange ølsorter... Men, som sagt, litt avhengig av hva dere er ute etter:)

Skrevet

Hei igjen!

Tenkte på etter maten( vi har alt bestilt mat på en restaurant. Siden vi er så mange og så spredt alder, tenkte vi å unngå de verste fjortis plassene, hvis dere skjønner.

Gjerne litt piano bar- eller et sted med 80-90 talls musikk fra de flestes glans dager:)

Flere tips anyone?

Skrevet

Hehe, ja, Munkegata:) Skylder på ammetåka tror jeg.. :)

Skrevet

Frakken er pianobar, og har litt sånn musikk. Ligger over gata for Britannia hotell. Bar Cirkus er i allefall et sted med musikk fra de flestes glansdager:) Ikke mye glam, men allsangfaktor og stemning så det holder. Ligger på hjørnet Nordre/Olav Trygvasonsgata.

Skrevet

Downtown har vel noe for alle, 80 tallsbar, pianobar og disko. Men veldig stort da.... Og høy sjekkefaktor synes jeg å huske....

herregud har liksom ikke vært på byen på 4 år jeg (!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...