Gå til innhold

Hvor mange har dere fortalt den gledelige nyheten til?


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen. Vi vil prøve å holde det hemmelig en stund til... Vet ikke helt hvordan vi skal klare det, men vi prøver;) Vil gjerne være litt mer sikker på at alt går bra først, men vi klarer nok ikke å holde det hemmelig fram til uke 12. Iallfall ikke jeg! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til begge søstrene mine og ene kusina mi ..

 

Skal vente til jeg har vært på tidlig ul før jeg forteller det til noen andre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til 3 venninner. Egentlig var det ikke meningen at vi skulle si det til noen før det begynner å vise, men klarte ikke holde på hemmeligheten lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig hode det hemmelig fram til uke 12, men siden vi trodde vi hadde mistet igjen, og kjæresten er offshore, så bestemte vi oss å fortelle det til 2 av mine venninner og foreldrene mine og bror, så jeg hadde noen å støtte meg til!

Men heldigvis så er jeg fortsatt gravid, men det er veldig deilig å ha noen å prate med, siden jeg er så nervøs for å miste igjen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er aleine med den lille i magen så har jeg hatt behov for støtte og snakke om dette...jeg fortalte det til et vennepar av meg rett etter testene for å lette på sjokket, og har sagt det til mine foreldre, søsteren min, broren og svigerinnen min, og selvsagt barnefaren :) Skal prøve så godt eg kan å holde det hemmelig til de magiske ukene er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...