Gå til innhold

Har noen tenkt på navn allerede da? :)


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Gjest Inlove.....

Har tenkt bittelitt.. men er ingen navn jeg ønsker, så må vite hva jeg bærer på før jeg finner navn tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristian eller Marius

 

Kanskje med et navn foran eller bak.

 

Jeg blir penere og penere for hver dag som går så da tipper jeg det er en gutt inni der ;)

 

"elleville dager"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel i grunnen bestemt oss for at dersom det er jente så blir det oppkalling etter to av bestemødrene våre... Dersom det blir en gutt aner jeg ikke... Med to gutter fra før føler jeg vi har brukt opp de guttenavnene vi liker aller best;) Hehe... Men vi får se. Gleder meg så vanvittig til første trimester er over og man kan begynne å glede seg skikkelig til ordinær ul og kanskje få se om det er en gutt eller jente som gjemmer seg i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om navn en stund og kommet opp med ett jentenavn og ett guttenavn. Det er litt oppkalling inni bildet. Blir spennende å se om det blir jentenavnet eller guttenavnet som blir brukt først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde allerede jentenavn klart. Så nå har vi funnet 2 guttenavn. (siden mannen ikke er helt overbevist over det ene). Gjenstår bare å se hva som gjemmer seg inni magen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...