Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart termin og litt spent er jeg jo. Mine symptomer til nå:

Kvalm uten oppkast lenge tror det varte til uke 22. Kommet litt tilbake nå på slutten, men mer i bølger.

Dilla på appelsin og jordbær juice, lakris ellers ingenting utenom vanlig.

Fått hormonstripen sent, begynt å se den nå.

Ikke spesiellt trøtt denne gangen.

Ganske fin form egentlig bortsett fra kvalmen.

Hva er deres symptomer? har dere noen følelse?

Min har gått litt opp og ned, men heller kanskje litt mot gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva vi får.

Har vært utrolig trøtt gjennom hele svangerskapet, eneste tegnet på at jeg har vært gravid egentlig. Ikke hatt lyst på godteri, ikke hatt noe særlig matlyst.

Alle andre sier jeg har guttemage, men klarer ikke bestemme meg selv.

Gleder meg til fødselen;)

Skrevet

Vet heller ikke, legen mente det kanskje var ei jente, ut i fra UL i uke 22. Så det er liksom det vi går etter da. Men er åpen for alt, vi har ikke kjøpt alt i rosa liksom, venter til vi faktisk har sett babyen. Men alle sier at jeg har jentemage, og er skråsikre på at det blir jente. Så er jo litt spent da!

Skrevet

Ja, vi vet heller ikke hva vi får. Da vi var på obl. UL sa vi på forhånd til JM at vi ikke ville vite det, og sånn ble det:)

Det skal nevnes at jeg er første gangsfødende. Og det eneste jeg har merket på meg under dette svangerskapet er at jeg var utrolig trøtt i begynnelse av graviditet samt på slutten. På slutten pga at jeg finner rett og slett ikke noe gode ligge stilling og lille nurket beveger seg i ett:) Sover derfor utrolig urolig...

I flg erfarende folka så mener de at jeg har en jente mage, magefølelsen min sier også at det ligger ei søt tulle der inne, mens min kjære er skråsikker på at det er en prins der inne, så det blir ekstra spennende å se hvem som har rett her:) Det viktigste er uansett at lille nurket er frisk og velskapende når h*n kommer til verden.

Skrevet

Vi vet heller ikke kjønn.

Dette er nr 2 og forrigemann var ei jente (vi visste ikke da heller)

Mine symptomer denne gangen:

Hodepine i starten

Trøtthet i starten

Ikke kvalm

Lavere mage enn sist

Legger kun på meg på magen

Ingen kviser

Dilla: Varierer litt. Vært innom lakris, sjokomelk, sjokolade, fløteis, pizza, vann med sitron, knekkebrød med brunost, rømmegrøt,

Gått opp en cup i bh str

Lite synlig strek på magen

Ikke så mye halsbrann

Babyen har begynt å hikke først mot slutten og ikke så ofte

Kjente masse liv tidlig, nå i senere tid er bevegelsesmønsteret mer likt med søstra.

Fått kommentarer på både jentemage og guttemage, men den står mere ut denne gangen. Ikke så oval og rund som sist.

Sist gang:

Kvalm fra uke 8-11

Ingen hodepine

Trøtthet

Kviser

Høyere mage

La kun på meg på magen

Lite vann i kroppen

En hikke baby

Voldsom halsbrann

Dilla: Sandwich is, melon, nektariner, pølser, sterk mat

Gikk opp en cup i bh str

Har hatt bekkenløsning denne gangen så bekkenet er nok litt større enn sist (også grunnet at det allerede har passert en baby der) så det kan være grunnen til lavere mage som igjen har ført til lite halsbrann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...