Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har tette eggledere her? eller som har vært gjennom røntgen? Jeg skal gjennom røntgen med kontrastvæske snart, og lurer på om dere har erfaringer å komme med? Gjør det vondt? Tok det lang tid før dere fikk resultatet? og hvor mye kostet det?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Har ikke tette eggleder og har bevis for det lol Var til kontrastrøntken for å sjekke dette 3 dager før EL og ble gravid på den EL'en.. Bildene var fine de Det gjør ikke vondt i det hele tatt - ikke for min del i allefall. Mye mindre plagsommt enn vanlig GU. Det hele tok kanskje 10 min? Prisen var vel som vanlig legekonsultasjon? Ca 200,- resultatet kom i allefall før G-testen ble positiv...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Takk for svar:) Da blir det spennende å se, gyn sa at det kunne bli lettere å bli gravid etter denne undersøkelsen. Dersom egglederne har klistret seg litt sammen, kan dette åpnes igjen av kontrastvæsken. eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå