Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Fikk nettopp mld av samboer at han skal jobbe dobbelt, hjemme i 7 tida igjen... Jeg vil ikke!!!! Jeg vil han skal komme hjem nå, ellers begynner jeg å grine!! Må nesten le av hvor håpløs jeg er akkurat nå, men seriøst, dissa gravid hormonene gjør meg gal! Blir så forbanna på den teite jobben hans! Også blir jeg sååå irritert når han ikke kan svare på mld med en eneste gang, men viktigst av alt, jeg vil han skal komme hjem nååå!! snufs... Også hjelper det ikke på humøret at jeg må stå opp hver halvtime for å tisse.... åååååå... Sånn, da har jeg fått syti litt her...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Hehe... Kjenner igjen reaksjonsmønsteret gitt - er høygravid og FULL av hormoner! Hadde helt sikkert reagert på samme måte, hvis det kan være noen trøst... Se på fordelene da; du kan breie deg i senga helt alene uten irriterende snorking og/eller smattelyder som vekker deg hele tiden... (Snakker av erfaring, ja... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå