Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 "Vi har drop-in på piercing" gjelder dette dermal også?? (så da trenger jeg ikke bestille??) Nå skal det endelig skje, da skal jeg få den føde steinen på kragebenet jeg har ønska meg i tre år (men ikke turd å ta)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 noen piercinger må bestilles, alt etter hvor på kroppen, og hvor lang tid det vil ta.. stikk innom dem og forhør deg der, da de fleste har sin måte å gjøre det på..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Piercing er vel å lage hull i huden. Er det det du skal gjøre? Du får spørre dem som reklamerer med dette, da vet du. Det er vel de som kan svare på hva de mener?!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 dermal piercing er piercing forankret i huden, altså ikke gjennom f.eks øret etc, men f,eks på hoften etc http://www.city-data.com/forum/attachments/charlotte/53327d1258918303-dermal-anchor-piercing-within-charlotte-area-img_3348b.jpg Føde steinen er min fødselstein (et tigersøye)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 har ikke mulighet å stikke innom før fredag, og håpet å få det gjort da, da jeg ikke har mulighet igjenn før om over en mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå