Gå til innhold

Brystkreft..

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo sånn rosa bånd uke (heter det det?), innsamling til brystkreft forskning o.l. Veldig god sak.

Jeg så god morgen norge igår, og da hadde de om brystkreft. Kjenner jeg blir skremt bare jeg hører ordet nesten. De har gode prognoser nå, og det er da selvfølgelig viktig å oppdage det så tidlig som mulig. Hun Killengren var der igår, hun hadde vært på mammografi, men det hadde ikke vist noen resultat, men hun hadde oppdaget det selv.

Så de oppfordret igjen alle jenter til å sjekke brystene sine selv.

Er dere flinke til det? Jeg føler det er som de sa på tv igår, man er god i perioder og når man blir minnet om det, og så detter det litt av igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekker hver mnd etter mensen. Må bare bli rutine på det. Heldigvis har vi ikke hatt noe tilfellet av brystkreft i min familie.

Skrevet

ja dette er nok noe vi alle kan bli flinkere til tror jeg, jeg er ikke flink nok til å huske på det...

Skrevet

Dytter på denne.

Dette er veldig viktig. Selvundersøkelse av ditt bryst kan kanskje en dag redde ditt liv.

Oppfordre alle som har den minste "plage" med et bryst om å oppsøke legen. Heller en gang for mye enn for lite.

Jeg oppsøkte legen pga utsett på brystvorten. Det viste seg å være kreft.

Dersom du har økonomisk råd er et selvbetalt mammografi ikke noen dårlig investering. Mammografi redder liv - det har reddet mitt.....

Hilsen en som kjemper en kamp for livet mot brystkreften

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...