Gå til innhold

Er en smule irritert over at min mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke har lært meg noe som helst om penger! Når jeg tenker etter visste jeg vel knapt hva penger er for noe, hva tenkte hun på liksom? Jeg fikk alt jeg pekte på, uten å sjekke prislappen. Når jeg ble ungdom krevde og krevde jeg, det verste er at jeg alltid fikk! Nå kan jeg rett og slett ikke bruke penger riktig. Er alltid blakk og det er jævlig tungt.

Slet også med at mamma og pappa aldri lærte meg å rydde mitt eget rom f.eks. Greit nok var jeg enebarn lenge, men det fins da grenser.. Mamma ryddet og sorterte (!) mine leker ofte, helt til jeg var i tenårene. Fra da har jeg aldri klart å holde orden på ting.

Jeg skal prøve så godt jeg kan å lære meg det nå.. Men hadde vært enklere hadde jeg fått f.eks. ukepenger når jeg var 10 år, og ikke bare penger når jeg ville ha en ny leke. De skulle lært meg å spare!

Forresten, må fortelle dette. Fikk inn 100 000 kr på konto da jeg var 16 år. Min mor ba meg bruke pengene med omhu og tenke meg godt om før kjøp. 1,5 år etter var jeg BLAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, skyld på morra di du..

Skrevet

Det er patetisk når voksne folk skylder på mora si for problemer de selv skaper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...