Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal la det vokse ut naturlig igjen..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har. Men har også veldig mange nyanser i det så det ser ut som en frisørfarge.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har min naturlige farge...Har ikke hatt farge i det på 16 år. (jeg var 14 og det var lilla. Veldig cool:) ) Skjønner ikke hvordan min hårfarge skal hjelpe deg til å avgjøre om du skal fortsette å farge eller ikke, men jeg hadde ikke orket i hvertfall. Må jo etterfarge hele tiden og greier...Slitsomt da:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har min naturlige hårfarge. Håret mitt er mørkebrunt, og jeg får ofte spørsmål om jeg farger håret fordi det har en jevn fin farge, naturlig fall og ganske langt. Får egentlig mange pene tilbakemeldinger på håret mitt. Er veldig fornøyd selv også da. )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har det. Har naturlig mellom blondt hår med mye glans i.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg gidder ikke slutte å farge det, for jeg har så alt for mange grå hår. Har liksom ikke så lyst å se mange år eldre ut enn jeg er.....
☆☆☆ Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 På de innerste 5 cm, deifra er det ca 30 cm noenlunde lik farge. Farget likt efen farge før jeg lot det vokse.
Miztery Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har.. Er ganske blond(på flere måter), men har veldig lyst til å farge håret mørkere nå, men vet ikke om jeg tør. Har blitt litt feig på mine gamle dager..
Ranveig R Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Eg er naturleg blond, men håret har mørkna ein del etter eg fekk ungar. Tok nokre lyse striper for eit par år sidan, men trur ikkje det er noko igjen av det no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå