Gå til innhold

hvor får jeg tak i seng til barnerommet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker en helt enkel hvit seng til snuppa når hun skal flytte ut av sprinkelsenga. Rommet er ikke så bredt så vi ønsker en seng som er 75x200.

Men hvor i all verden finner vi det. har sjekket nettsidene til bohus, skeidar, møbelringen etc, men finner ingen.....

Noe som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jysk har det målet.

Ellers er kanskje vokseseng fra ikea et alternartiv. Der er madrassen 70x160 tror jeg. De kan sove i 160 seng i mange mange år.

Skrevet

Fikk du ikke svar på det da du spurte på Facebook tidligere idag, HI?

Skrevet

takk for alle svar!

Ikea har mye fint, men vi vil gjerne ha en seng som er 200 lang slik at den også kan brukes av gjester...:)

Noen som har andre tips?

Skrevet

HÆ?

Er "desverre" ikke på fjesboka:)

Skrevet

Denne var jo kjempefin:)

Men madrassbreddes er 80:( Æsj.....

Har akkurat kjøpt madrass på 75 cm fordi det var utsalg på møbelbutikken her. trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å finne en seng på 75x200....

HI

Skrevet

jysk har en seng som heter frederik brisk mener jeg, min sønn har den, mener man kan velge mellom 75 og 90....

min sønn har 90 da han ligger som en ål i senga om natta :P

Skrevet

Denn har vi sett på og den er desverre 90...:(

Skrevet

Denne har vi sett på og den er desverre 90...:(

Skrevet

Hva med å kjøpe brukt på eks finn? 75 er har lenge vært standard størrelse men ser det er mange andre mål som blir brukt nå. Dersom sengen ikke er helt som du hadde sett for deg kan du male den og kjøpe wall stickers å feste på. Det blir stilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...