Gå til innhold

Jeg har forelsket meg... i en kvinne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn, mann gjennom 8 år, hus, bil, hund og generelt det perfekte liv utad. Mannen min og jeg har ikke et seksuelt forhold lenger, men vi er kjempeflinke foreldre, utgjør et supert foreldre team og er veldig glad i hverandre.

Problemet er nå at jeg har forelsket meg dypt dypt i en kvinne som jobber i nærbutikken vår. Hun er åpent lesbisk og hun er også veldig oppslukt i meg.

Jeg er så forelsket at jeg gjør ikke no annet nesten enn å tenke på henne og siden jeg er hjemmeværende går jeg nå og handler flere ganger til dagen der jeg får sjanse til å prate og småflørte med henne. Vi har kysset litt og jeg føler nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. 

Mannen min merker min fasinasjon for henne og har idag bedt meg kutte ut all kontakt med henne ellers så forlater han meg.

Jeg er så rådløs og vil vel egentlig bare vite om det går an å slutte å være forelsket eller finnes det terapi eller medisin som tar vekk min lesbiskhet? 

Jeg var åpent lesbisk før jeg traff min mann, og mannen min er den eneste mannen jeg har vært forelsket i.

Please gi meg råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Er du lesbisk så er du lesbisk, men har du vært forelsket i din mann er du jo bifil :-)

Hvis det er mannen din du ønsker å være sammen med er det jo det samme om det er en mann eller kvinne du er forelsket i... Vil du være med din mann må du unngå henne og jobbe med forholdet til din mann.

Å ikke ha et sexuellt forhold høres ikke bra ut spør du meg... så det burde du kanskje se litt nærmere på?

Lykke til :-)

Skrevet

Å gå ut av et forhold pga en forelskelse er sjelden noe sjakktrekk. De kommer og går.

Dersom forholdet til din mann uansett ikke er liv laga (det høres jo mer ut som dere er gode venner som bor sammen..?) kan du jo alltids avslutte det nå like gjerne som en annen gang.

Å flørte og småkline med andre når din mann er klar på at han ikke synes det er greit, er jo ikke særlig sympatisk. Det bør du slutte med.

Skrevet

Ja vi er vel mer venner enn kjærester, vi sover som oftest sammen i samme seng hvis han ikke snorker og vi har ikke hatt sex på ett år nå.

Det er nok en mix av at jeg ikke tenner på han, hans tingeling ikke virker og generelt ikke vet hvordan han skal tilfredstille meg.

Ja jeg vet.. Å kysse på andre mens man er i et forhold er en stor uting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...