rødt&blått Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Kriterier: Må være godt for liten og stor! Må kunne lages uten kumelk og egg for å unngå kolikksmerter hos poden. Vi blir 6 voksne og tre barn på 5 og 3 år... + poden. Venter i spenning!
Tommage♀♂ Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Snakker vi uten alle melkeprodukter her? Hva med kylling og ris, med varierte grønnsaker og en god saus? Det liker hvertfall mine barn veldig godt. Ellers er jo hjemmelaget pizza en slager for store og små. Kan bruke bøffelost. Bakt potet med tilbehør?
rødt&blått Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 Ja, alle melkeprodukter, men mye kan erstattes med soyafløte/melk el.l. altså!
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7408 Svinefilet surret i skinke. Supergodt og kjempeenkelt! =)
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Koldtbord eller tapasbord er mine favoritter.
Lemonia Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ville gått for tapas. Da kan du lage litt forskjellig, og det meste kan gjøres på forhånd. De som ikke liker eller ikke tåler noe kan spise av de andre tingene.
rødt&blått Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2010 Nammm, her var det mange bra tips! Erfaringsmessig er det mye jobb med tapas og det har vi servert flere ganger før, så vil ha noe annet denne gangen.. Tror det blir svinefilet med skinke, enkelt og veldig godt!! Takk for bra tips alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå