Marius og Jonas! Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Er det noen her som har erfaring med First Price-bleiene? De har jo blitt ufattelig billige nå....!! Kr 4,90 for 50 bleier! =)
3småtroll♥ Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Vet ikke hvordan de er enda-kjøpte en pakke i stad for å prøve, men de er små i str! Kjøpte den det stod opp til 16 eller 17 kg på og knotten veier 14. Tok på en i kveld, men så jo da at den var ganske så knapp, så må nok opp en str!
Tommage♀♂ Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Har brukt dem i årevis, har ingenting annet å klage på at de føles litt lange, som om det henger unødvendig mye i skrittet. Men poden ble sinna om jeg kom med andre bleier... Han er vanedyr da, så det trenger ikke ha noe å si om kvalitetn på bleien, haha:p
LadyLuck & Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 var ikke å fornøyd med de (over ett år siden) men suuperfornøyd med coop sine 50kr for en dobbel pakke eller no sånt Ingen lotion,krem eller parfyme Sitter godt, og aldri hatt lekasje med de
Gjest JuniGull2010 Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 De er jo så billige, så du taper ingenting om du kjøper dem og de ikke fungerer. Jeg har testet ut bleiene på min sønn på ca 8kg. De virker som en litt stiv utgave av Pampers eller enn litt tynn utgave av Libero. De fungerte igrunn helt fint, men de er nok en god nr 2 her! (Bruker Libero om natten og Pampers om dagen sånn vanligvis). Det jeg ikke likte, var at det var så mye ekstra bleie rundt lårene, litt ekstra "vinger" liksom... Litt vanskelig å forklare! :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Vi har begynt å kjøpe bleier fra Landlord. Kr 4,90 for en pakke. De er itillegg svanemerket. De er litt små i størrelsen,så vi kjøpte nr fire selv om han i utgpkt kan bruke nr tre. Jeg er veldig fornøyd med de jeg. Holder hele natten gjør de og..
Gjest eelis+kian Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 4,90!!!! HVOR? Jeg syns de er de beste bleiene som noen gang har blitt laget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå