Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg mister så utrolig mye hår! Har holdt på i snart 2 mnd! Et under at jeg har hår igjen. Men nå begynner det å bli lite:( Er redd jeg mister alt. Har jo hørt om de som faktisk mistet alt:( Jeg har vært igjennom dette 2 ganger før. Men husker ikke hvor lenge det holdt på. Tid skal det stoppe? Tid stoppet det for dere?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Husker ikke hvor lenge det varte dessverre.. Men ser d varte en stund for gogutten er 1 år og det som var borte er begynt å vokse ut og har ikke strukket seg lengre enn 4 cm ellerno
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Ja, jeg mistet MYE hår. Handfuller hver dag. Selv frisøren min sa at det var mye. Det begynte ca 3 mnd etter fødsel, og varte i 3-4 mnd. Helt forferdelig og ikke minst skremmende.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg fikk og kommentar fra frisøren. Gruer for å vaske håret. Blir redd ja, når jeg ser i sluken etter å ha dusjet. 3-4 mnd? Grøss. Da bir jeg garantert skalla! Hjelp. Går helst med lue eller skaut nå! Hvordan vil det da bli etterhvert:( Men takk for svar;)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg begynte å miste MYE hår da småen var 3 mnd. Etter 6 mnd begynte det å avta, og nytt hår vokste ut. Nå har jeg masse korte hår over hele hodet, som stikker opp over det som er langt
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Syns det ble bedre når minsten var rundt året. Nå er han over to, og først nå føler jeg at det er tilbake til normalen... Har egentlig ikke brydd meg så mye om det, var sånn med førstemann også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå