Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 hvor sent? da mener jeg ikke sånn stor kul som alle kan se, men hvor tidlig oppdaget dere selv at magen begynte å vokse? og hvor stor forskjell var det på når dere fikk mage med nr. 1 og 2?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 hallo i luken. Sitter med nurk nr 2 nå og magen kom omtrent samtidig som nr 1- Ikke forskjell i heletatt
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg var på rutineultralyden i uke 20 med andremann, og da hadde jeg ikke mage nesten, ingen hadde mistanker om at jeg var gravid, så det ble en overraskelse da jeg sa det. Med første kom magen mye før, for da "visste" alle det allerede da jeg fortalte det (sa det før ul da og, uke 18 tror jeg), fordi de hadde sett at jeg hadde fått litt mage...hehe.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Takk!! Gyn mente det var fordi jeg er så slank jeg ikke har fått enda, men jeg ser ikke helt den logikken.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Med nr 1 opptaget jeg en kul ved frydberget relativt tidlig..Med nr 2 kom det flere uker senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå