Gå til innhold

Tror dere bostøtten kommer på fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo utbetaling den 10. og det faller jo på søndag denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Megt mulig du. Uhyre interessant problemstilling..

Skrevet

Mandag.

om 10 faller på lørdag, så utbetales de fredag, om 10 faller på søndag, så utbetales de på mandag. Er hvertfall det vi er vandt til her.

Skrevet

20:59

Kanskje ikke spennende for deg, men for oss som sliter med å få endene til å møtes, så er disse pengene viktige. Og da er det greit å kunne vite hva man får inn og når.

Kronene ruller her!

Skrevet

Dersom du da får de to dager før er du tom for penger to dager før i andre enden. Blir som å tisse i buksa for å holde varmen.

Skrevet

Eh nei! 21:08 du er passe korka, og vet svært lite om våres situasjon.

Men uansett, denne mnd var det ekstremt trangt i økonomien. Har ikk en krone på konto, og mat frem til og med i morgen.

Så da må jeg ut å låne litt, om jeg ikke kan forvente meg å få pengene til fredag. Men helst vil jeg slippe å låne penger om det kan ungåes.

Men det viktigste er at barna får mat, hva du mener er meg rivende likegyldig.

Tenkte kanskje det var noen som har lenger erfaring med husbanken som visste.

Skrevet

NN 21.08; prøv om du klarer å fokusere blikket og se _litt_ lenger frem enn din egen nese.

Jeg gleder meg også til bostøtten kommer, og håper inderlig den kommer før helga, for da skal jeg besøke en venninne, og vi skal ut på byen, shopping osv. Og denne mnd har jeg brukt fryktelig mye penger på klær til ungene, både inne og uteklær.

Kommer bostøtten før helgen slipper jeg å tappe sparekontoen, skjønner?

Og jeg blir ikke blakk 2 dager tidligere enn vanlig neste mnd, fordi jeg vanligvis ikke pleier å bli blakk.

Skrevet

Den kommer alltid på fredagen om den 10. faller på en lørdag eller søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...