Gå til innhold

Kan man virkelig dø av hjertesorg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en meget kinky situasjon.Jeg er gift å har to barn men er dødsforelsket i en som jeg ikke klarer å få ut av hodet mitt.Han er ikke forelsket i meg men ser på meg bare som en god venn skrev han til meg.Jeg gråter nesten hver dag å jeg har sånn smerter i hjertet mitt for han skal også flytte men jeg vet ikke hvor.

Jeg tror det er håp siden han ville ha sex med meg men når vi skulle møtes sist så kunne han ikke å da satt jeg på bussen å siste han skrev var"Husk kondomene"men det møtet ble aldri noe av.Har kun møtt han en gang å da ingen klining bare en klem å thats it.Jeg lever ikke i ett godt forhold nå å jeg har så lyst på denne mannen her att jeg har tenkt alt på alt mulig til å forandre hans mening å følelser.

Jeg er så desperat etter han å har skrevet de lange brevene han skal få av meg.Fant ut vi hadde så mye tilfelles,ja mye mere enn han jeg har nå.

har noen det slik som meg å noen som kan komme med råd til meg hva pokker skal jeg gjøre siden det føles ut som jeg skal gå fra forstanden.Jeg vurderer å gå til legen men hva viss jeg sier jeg er så forelsket i en når han vet jeg har gift å har barn?Hvor pokker skal jeg hendvende meg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg vil egentlig bare gi deg ett råd og det er at du må glemme denne nye mannen så fort som mulig. Det virker kanskje umulig nå, men han har i grunn gitt ganske klare signaler på at han ikke ønsker et forhold med deg. Jeg beklager hvis jeg er den første som forteller deg dette, men det at en mann vil ha sex med deg... er ingen som helst annen bekreftelse enn at han er mann. "Alle" menn (bare for å dra en kam over alle) kan ha sex uten å involvere følelser, overhode!

Ei venninne sa en gang at "Gresset er grønnest der du vanner det", så kanskje på tide å ta en liten tur på familievernkontor eller lignende for å få deg og din mann til å snakke sammen og jobbe sammen som en familie. Et forhold fungerer ikke av seg selv, det må kontinuerlig jobbes med!

Skrevet

Ikke vær utro ihvertfall. Da får du heller gå ifra mannen du har før du har sex med han nye. Men som ho over her sier så har du vel fått et rimelig klart svar at han ikke er ute etter noe forhold.

Skrevet

Du dør nok ikke med det første;) Men jeg må jo si jeg måtte flire litt da jeg leste innlegget ditt,-seriøst?? Var sånn avstandsforelsket jeg pleide å være som fjortis...

Om du er så opptatt av en annen enn den du er gift med, bør du kanskje vurdere å skille deg først?

Skrevet

Vell for det første så frister det lite,for det andre vi har ikke hatt sex ennå å hva viss jeg ikke liker det selv om jeg er forelsket i han?Må være noe jeg ikke liker med han som kan få meg til å forandre mening?tenker jeg men har lyst å teste å se.

Skrevet

hallo du er gift..!

har du ikke en varsellampe i hodet ditt som sier at det er galt mot den mannen du faktisk giftet deg med!

Stakkars mann.

Skrevet

Sevfølgelig er det en varselslampe i hode hele tiden att dette er galt,men hvorfor føles det så normalt å forelske meg i den andre fyren?Ja enig det er stakars mann men synest også vi ikke fungerer så bra sammens heller,det er som om noe mangler mellom oss.Har førelsket meg i kjensider den siste tiden som har gått over pgr også den ene ikke var intresert i meg men han her jeg forelsket meg i nå han styrer alt jeg gjør å tenker.Har aldri vært så besatt før.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...