Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Mannen min jobber i Norsjøen. Han var desverre borte da jeg var på ordinær ul. Vi skal ha tvillinger!!! Gjett om jeg holder på å sprekke... Men han vet ingen ting enda. Jeg har lyst til å fortelle han det på en spessiel måte. Han kommer hjem nå på mandag. Er det noen som vil hjelpe meg å finne en fiffi måte å si det til han på?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 kjøp to par sokker, gi han først det ene paret, så det andre, og så ul bilde
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 ok, samme som sokketipset, bare med rosa og blå sokker
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 åhh, så gøy!! Lag middag med 2 babygulrøtter, 2 babypølser, 2 babymais +++
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Kjøp en hvit t-sjorte og tegn to babyer. Skriv noe morsomt under...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Gå ut å kjøp et gutte antrekk og et jente antrekk, og pakk det inn slik at han kan åpne det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Takk for gode tips. ) Jeg får gå i tenkeboksen. Kribler litt kan du si... )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Det hadde vært moro om du kan fortelle hvordan det gikk. Lykke til, og gratulerer med to liv i magen. )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Gå på kafe og kjøp en kake til han og 3 til deg. Si du må spise for 3 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå