Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er litt sånn kjedelig og liker mest vanlig te. Men det finnes jo så mange varianter. Skal sette sammen en hyggelig pakke, der jeg blandt annet skal fylle en eske med en fin blanding av teposer. Hva vil du anbefale?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Grønn te med sitrinsmak ) Den er uten koffein, og bra for helsa
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Chai, helt klart. Drikker chai latte hver dag:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Har ikke hørt om det før. Får man det som vanlige teposer? I vanlig butikk, eller hvor?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 English breakfast- herlig med melk og sukker! Roiboos appelsin- nydelig, koffeinfri og rik på antioksidanter
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Twinings har Chai i sitt sortiment. Som pose-te!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Drikker for det meste grønn te. Men elsker nypete med masse sukker og sitron. I tillegg synes eg kanelte er godt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 drikker bare english-breakfast med melk. Den smaker som deilig karamell syns jeg! MMMMM Har engelsk gubbe, så måtte vell nesten bli te-drikker
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 PGtips eller hva den nå heter og sun tea, røde frukter
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Du får chai i vanlig butikk i teposer ja, det er en krydret te (lukter som krydderkake). De svarte pakkene fra twinings er veldig gode, selv om te i løsvekt er hakket bedre:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Grønn te med mint! Den er knallgod! Ellers så liker jeg mandarinte, og solbærte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå