Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er! Og trives faktisk ganske bra med tingenes tilstand! :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er. Skulle ønske at jeg ikke var det, men når det engang er slik så har vi det veldig bra og hvem trenger vel en mann når man roter like bra selv;)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er også. Og har aldri prøvd noe annet enn å være alenemor. Vi har det topp, men jeg sier ikke nei takk hvis drømmemannen banker på døra!
2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Alenemor jeg også! Vi har det veldig bra, men håper drømmemannen vil dukke opp
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er også alenemamma og trivest med det:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er alenemor og har vært det siden tidenes morgen. Vi har det veldig fint sammen bare vi to. Vi har flyttet laaaangt bort fra både familie og venner for å gå på skole, noe som går veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er alene til to gutter, en på 9 år og en på 6 år. Valgte selv og bryte ut av et ekteskap jeg ikke var lykkelig i, har ikke angret selvom det er tøffere økonomisk...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er alenemor til 2 barn, ble slutt for litt over 3 år siden, og synes det er helt jævlig. elsker eksen min så sinnsykt at jeg får vondt inni meg. Kunne ha gjort hva som helst for å få han tilbake. Kommer nok aldri til å finne meg en annen mann så jeg blir nok alene resten av livet:(
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er det, og har vært det i mange år. Det kommer nok til å fortsette slik, for jeg trives virkelig med det
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er, og trives godt med det=) Mye bedre singel enn misserabel i forhold! Men jeg skulle gjerne hatt mer sex..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #13 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er alenemor, og elsker det! Vært alene siden bf flyttet for 2 1/2 år siden:)
Kokkosbolle Skrevet 6. oktober 2010 #14 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er alenemor, og det har jeg vært siden den dagen lille gutten min ble født, han er snart 7 måneder. Er stolt av den jobben jeg gjør og det håper jeg dere andre alenemødre er også. Står respekt av det mener nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå