Miztery Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Er det kjempebra, ment to be, er han drømmemannen? Eller "holder dere bare sammen" av en eller annen grunn? Vet at forhold kan være et slit til tider, tro meg, jeg har vært helt på kanten og gått, men kom tilbake igjen når vi fikk følelser for hverandre igjen! Nå har vi det fantastisk flott sammen, bølgedalene er bare små dumper i veien, vi kan ha en skikkelig krangel et par ganger i året, men skværer alltid opp på en god måte, og til slutt sitter vi og ler fordi det vi krabglet om bare var en fillesak! Jeg håper det kommer til å vare, Gubben er mannen jeg ønsker å bli gammel med, glede oss over barnebarn og voksne barn!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Er jo ikke kjempe bra 24/7, har våre problemer, men han er fortsatt drømmemannen min!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg og min kjære har det fantastisk sammen, og vi har planer om å holde sammen til vi skrumper inn. Det er selvfølgelig perioder der vi ikke takler hverandre særlig bra, krangler om fillesaker og sitter i hver vår ende av sofaen på kvelden. Men det er så sjeldent, og når vi først har det slik så er begge trygg på hverandre. Jeg syns jeg er heldig som har funnet en så god mann, som jeg har vært sammen med siden jeg var 16 år. Vi har vokst med hverandre og opplevd alle alvorlige nedturer sammen. I mitt hode så er vi vår egen perfekte lille familie:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Merkelig at denne tråden kom akkurat nå, for jeg sitter i kveld og lurer selv....Er så utrolig lei av å krangle, men tror ikke det vil bedre seg dessverre...Skal på familievernkontoret på mandag, og håper på en endelig avgjørelse der...Skulle tro det var mine humørsvingninger som var verst, i og med at jeg er gravid, men han gir hormonene mine seriøs konkurranse med humøret sitt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Perfekt er det ikke, hvilke forhold er vel det? Selv med opp- og nedturer har vi det veldig bra, og han er den jeg vil dele livet med. Og selv om han er det menneske som kan irritere meg mest i verden, så er han også den jeg elsker høyest (utenom barnet mitt). Han er klippen min, den jeg forteller alt til, den jeg støtter meg til. Han er min beste venn og elsker, og jeg kan ikke forestille meg livet uten ham.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Hva er perfekt, da?? Jge har det helt suverent, jeg.... )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Perfekt trenger det vel ikke å være, bare man er trygge og vet at man har hverandre uansett ups and downs!
Miztery Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2010 Kjempebra, noe annet hadde jo vært litt dumt, siden du skal gifte deg liksom..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Vi har det helt topp sammen. Har hatt det sånn i snart 10 år. Har aldri tenkt tanken på å gå. Vi stortrives sammen Vi er faktisk enige om det meste, og det vi ikke er enige om aksepterer vi at vi ikke er enige i. Vi har aldri hatt krangler. Men litt sure og gretne på hverandre har vi vært. Men det går fort over.
Ugl@ Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Hehe...har humper og bølgedaler vi også, men faktisk har humpene og bølgedalene blitt mindre og de fine periodene enda bedre siste halvannet året. Vi har vært i lag i snart 6år. Har to jenter sammen og så har jeg en gutt fra før av. Gift i et år nå. Vi diskuterer ofte, krangler en gang i blant, men diskusjonene er hyppigere og kranglene skjeldnere nå, tidligere var det omvent, da krangla vi i stedenfor å diskutere, så vi har blitt voksen med tida. Samlivet har bare blitt bedre og bedre med årene...litt irritasjon og uenighet må man gjøre regning med, men ser på det som litt krydder i tilværelsen, har mye moro med det også, vært jævlig kjedelig uten feks molvarp gravinga i hagen og anskaffelen av feks gravemaskin, hegedumper, vertøy-manien og de hundre og et eller anna prosjekta hans..hehe....må ha noe å kjefte og klage på gubben for.... ;-)) Både mannen og jeg tror dette er ment å vare livet ut, til tross for litt onde dager innimellom.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Ikke sant Er noe med å finne utav hva man ønsker i et forhold, og innse at man ikke kan endre den personen man vil ha, men heller lære seg å møtes på halvveien Djis, jeg har blitt voksen.... haha
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #13 Skrevet 6. oktober 2010 Har vært her noen år og lest mange av dine innlegg om deg og din mann, høres ut som dere har et herlig forhold, selv om du har lyst til å kverke han av og til
Ugl@ Skrevet 6. oktober 2010 #14 Skrevet 6. oktober 2010 Hehe....jepp...vi har det ikke så aller verst, selv om det stormer av og til. Hadde vel en triade for noen dager sia, er så drittlei at ting tar tid her. Men fikk blåst ut gørra her på dib, så tatt en fornuftig og konstruktiv diskusjon om huset og planene framover og vi kom til slutt fram til en løsning som vi begge kan leve med og har nå lagt en plan. Må være kjedelig om alt går på skinner og man ikke møter litt motstand innimellom også, men det bør jo være en balanse i det, ikke bare negativt. Har vært dager der jeg ærlig skal innrømme at jeg har virkelig vært frista til å hive alt "pikk-pakket" hans ut vinduet her, men det går alltid over. Han er ingen dårlig person, bare litt sta og vrang til tider og jeg er jo en kverrulant til tider og har tendenser til å belære ham innimellom noe han hater. Funnet ut at det ikke nytter å snakke til mannen som om han var en bleieunge, det blir det bare bråk av. Så får man bare bite i seg at man av og til føler den andre er litt teit av og til, sikkert ikke like smart alltid jeg heller. ;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 En ting vet jeg iallefall, og det er at når du kjenner alle en persons dårlige sider og usjarmerende trekk, og kan irritere deg grønn over ham- men likevel elsker ham og ikke kan forestille deg livet uten -, det er DA vet du at han er den rette!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 Han er nok den rette ) Det har vært slutt ett par ganger, men vi har alltid blitt sammen igjen. Jeg har tilgitt at han var utro da barnet vårt var 2,5 mnd. Jeg hadde veldig lyst til å pakke sammen å gå. Men vet av erfaring at vi hadde nok blitt sammen igjen etter en stund. Før så klarte vi ikke å holde oss borte fra hverandre selv om det var slutt. Og nå med ett barn så kan vi ikke holde på slik. Så da var det å jobbe hardt for å få ting til å fungere igjen. Nå har vi det kjempefint ) Så håper virkelig at det er han jeg blir gammel med. For jeg elsker ham utrolig høyt
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #17 Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan vet du at HAN elsker DEG like høyt når han driver og er utro mot deg?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #19 Skrevet 7. oktober 2010 Regnet med at den var til meg Det vet jeg ikke, men jeg vet at han elsker meg Han var kjempefull når det skjedde og det var ei( nå ex) venninne av meg som sugde han. Han gjorde ingenting med henne (fått dette bekreftet av begge). Det skjedde mens de var på byen. Han gråt da han fortalte det. Hadde han ikke sagt noe, så hadde jeg aldri fått vite det. Han skjønner ikke hvordan det kunne skje, men det skjedde. Han var livredd for at jeg skulle gå etterpå. Han vet også at hvis han er utro en gang til, da går jeg. Kan tilig det en gang, men ikke to. Så han driver ikke å er utro mot meg. Hadde han gått bak ryggen min over lengre tid og hatt ett forhold på si, da hadde jeg ikke tilgitt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #20 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er 25 og vært sammen med samboer siden jeg var 19 og vi har det supert sammen! Krangler svært sjeldent. Hadde ikke orket om dagene var uvitende.. da hadde jeg heller gått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå