Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Erlend synes jeg er kjempefint ! Hadde det på listen min begge gangene, men sambo gikk ikke med på det. Daniel derimot, er glatt og mangler personlighet.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Erlend ville jeg ha valgt hvertfall :-) Det var jo fint da.. Ikke at Daniel ikke er det, men det er mer "standar" å bruke..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Det navnet som passer best på barnet. Det er ingen vits å bestemme seg før man får hilst på barnet. For oss har det hvertfall vært veldig raskt klart hvilke navn vi har tenkt på som ikke har passet på barnet. (men jeg trengte litt tid for å bli helt sikker på at navnet vi bestemte oss for var det riktige)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Takk for innspill, det er neimen ikke lett. Daniel er for oss et safe navn, det er et vanlig, koselig, og lettfattelig navn. Erlend er kanskje et mer sterkt navn, som passer på barn, ungdom, voksen, og gammel.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg liker begge, men syns Daniel er det peneste
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er så heldig å være mamma'n til verdens vakreste gutt; Erlend! Har fått masse skryt for navnet, for det er "tidløst" og det passer så fint til snille gode gutter:-) Det er iallefall det jeg forbinder med det navnet.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Og jeg er mamman til kjekkasen daniel. Liker tanken på at han kommer til å dra mye damer på det barske navnet!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 to pene navn. Jeg liker Erlend best!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #13 Skrevet 6. oktober 2010 To fine namn, men Erlend er mykje finare og sterkare enn Daniel! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #14 Skrevet 6. oktober 2010 Synes ingen av navnene er fine, men Erlend er minst stygt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 Her er alle jeg kjenner som heter daniel, gutter med divesre plager som adhd, epilepsi osv:S mens alle erlend jeg kjenner (2) er kjekke,snille og arbeidsomme karer:)) vet ikke om det er tilfeldig da, men som man sier: Personality reflects name..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #17 Skrevet 7. oktober 2010 Synes det er altfor mange Erlend og Daniel fra før så hadde nok gått for et annet navn for å slippe 3 i samme klasse med det samme navnet.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #19 Skrevet 7. oktober 2010 Erlend er sånn ca 1000 ganger penere enn Daniel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå