Gå til innhold

Blir sjokkert over folk her inne.

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Hvorfor ikke ta alvorlige innlegg på alvor.. gi råd, støtte og/eller trøst, istedenfor å rakke ned og vri/vrenge på hver minste detalj i innlegget, bare for å kunne kalle et innlegg falskt og HI for troll? :-/ :-O

Bare se på innlegg som "hjelp!" og innlegget om hun som sitter i england (beklager, husker ikke tekst på innlegg) Kan remse opp fler, men da kan jeg bruke noen dager!

Kverulanter går meg på nervene...

Hilsen hormontrollet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en ting til, hva så om det kanskje er et tulle innlegg... Det kan jo hende det i 1 av 5 tilfeller er sant, ville vi ikke alle sammen følt oss mye bedre om vi hadde vært til hjelp? Fremfor å gi folk en følelse av å være dårlige "selv kjennere" og dumme??

Skrevet

Helt enig! Det er utrolig hva folk lirer ut av seg bare fordi man kan være anonym.

Skrevet

19:22 var meg ja..

Skrevet

Sant! Får sjokk jeg, og starter å lure på hvor ufølsome disse folkene er i den virkerlige verdenen? Kan jo hende de er det bare pga "anonym" knappen, men likevel, er ingen grunn til å oppføre seg slik!

Skrevet

Enig med deg, LilleDina! La heller komme tvilen tilgode, for det kan hende at det faktisk er noen som trenger hjelp!..

Skrevet

Er akurat det ja..

Gjorde sååå godt å få blåst det ut, følte hormonene "dale" til et roligere stadie ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...