Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Vi har en gutt på 3,5 år som elsker å få en tåteflaske melk til barneTV. Har prøvd å gi han det i glass flere ganger, og da går den i gulvet. Får han ikke, slår han seg vrang. Kan jeg la han ha den litt til? Syns egentlig han begynner å bli litt gammel
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Oi! sluttet med en gang de klarte å bruke tutekopp jeg ingen av mine to har brukt tåteflaske etter de var ca et år...
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 He he, min jente på 16 mnd får till melk i flaske til barnetv.. Og hver gang jeg gir den, tenker jeg at dette hadde diddemødrene fått helt hetta over He he, vi syntes det er litt koselig da, og kommer sikkert til å fortsette litt til. Har glemt det noen ganger, og det går fint. Men det er jo så koselig! Vi får dulle med ho litt til, for vi er ferdige med babyer...... =)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Min på 16 mnd får ei flaske melk før sengetid.. Han koser seg sånn med den og blir så glad når han ser den at jeg har ikke hjerte å slutte enda;) hehe.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Oi... Vi driverg slutter nå, og hun ble nettopp 1 år. Skal bare bruke opp pakken med NAN så er det stopp med tåteflaske... Slik har vi gjort til de to eldste også. Kunne ikke sett for meg min mellomste på 3 år bruke tåteflaske ennå... Så JA absolut på tide å slutte!!!
tine0810 Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 min på snart 2 år drikker også av tåteflaske.....han drikker også av tutekopper og andre flasker, og han klarer drikke av kopp også.....men han elsker å søle...så blir at jeg ikke "orker".......vet han drikker bare av kopp i barnehagen. Tenker ofte at nå MÅ vi slutte...så snart blir det vel...kanskje når han fyller 2:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå