Gå til innhold

Tåteflaske, når slutte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 3,5 år som elsker å få en tåteflaske melk til barneTV.

Har prøvd å gi han det i glass flere ganger, og da går den i gulvet. Får han ikke, slår han seg vrang.

Kan jeg la han ha den litt til?

Syns egentlig han begynner å bli litt gammel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! sluttet med en gang de klarte å bruke tutekopp jeg :o

ingen av mine to har brukt tåteflaske etter de var ca et år...

Skrevet

He he, min jente på 16 mnd får till melk i flaske til barnetv.. Og hver gang jeg gir den, tenker jeg at dette hadde diddemødrene fått helt hetta over ;)

He he, vi syntes det er litt koselig da, og kommer sikkert til å fortsette litt til. Har glemt det noen ganger, og det går fint. Men det er jo så koselig! ;) Vi får dulle med ho litt til, for vi er ferdige med babyer...... =)

Skrevet

Min på 16 mnd får ei flaske melk før sengetid.. Han koser seg sånn med den og blir så glad når han ser den at jeg har ikke hjerte å slutte enda;) hehe.

Skrevet

Oi... Vi driverg slutter nå, og hun ble nettopp 1 år. Skal bare bruke opp pakken med NAN så er det stopp med tåteflaske... Slik har vi gjort til de to eldste også. Kunne ikke sett for meg min mellomste på 3 år bruke tåteflaske ennå... Så JA absolut på tide å slutte!!!

Skrevet

min på snart 2 år drikker også av tåteflaske.....han drikker også av tutekopper og andre flasker, og han klarer drikke av kopp også.....men han elsker å søle...så blir at jeg ikke "orker".......vet han drikker bare av kopp i barnehagen. Tenker ofte at nå MÅ vi slutte...så snart blir det vel...kanskje når han fyller 2:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...