Gå til innhold

Hvordan syns du det er å ha barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du glad du har fått barn?hvordan ville livet uten barn vært for deg?like bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er krevende, tøft, vanskelig, frustrerende og den største utfordringen jeg har møtt!

Og det er det mest fantastiske, givende og utrolige jeg har opplevd! Ingenting kan måle seg med kjærligheten til ett barn, og aldri har mitt hjerte flomma mer over av varme, lykke og følelser enn nå.

Jeg er hodestups forelska i mine to små <3

Jeg vet ikke hvordan livet hadde vært uten barn.. Da hadde jeg nok savna det, men ikke helt visst hva jeg savna. Det hadde nok ikke vært like bra, men det er jo vanskelig å skjønner for de som ikke har barn.

Mitt liv hadde vært bra, men ikke i nærheten av hvordan jeg har det nå!

Skrevet

Jeg synes det er utrolig krevende og utrolig vannskelig til tider. Er liksom ikke bare å ta på seg skoene å gå ut døren lenger.. hehe.

Skrevet

Hadde aldri tenkt at jeg skulle få barn og det å ha barn er myyye bedre enn hva jeg trodde. Ja, det er slitsomt, men mest bare gøy, kos og hverdagsglimt av lykke:)

Livet mitt uten barn var veldig fint og jeg savnet eller lengtet aldri etter å ha barn. Livet med barn er også veldig fint, men på en annen måte og kan ikke sammenlignes på godt og vondt.

Skrevet

Jeg synes verken det er krevende eller slitsomt med barn. Ting må planlegges mer og man kan ikke lenger gjøre som en vil, men bortsett fra det synes jeg ikke det er store endringer.

Om livet mitt er bedre vet jeg ikke, men det er annerledes. Savnet ikke barn før jeg fikk barn, og hadde sikkert hatt et artig liv uten barn også.

Skrevet

Livet mitt fikk en dypere mening etter jeg fikk barn.

Jeg var ferdig med ut-på-byen livet, slekta mi bor langt unna, og jeg hadde et sterkt ønske om å bli mor. Så for meg er livet komplett med barn.

Det var veldig krevende de første to årene, jeg var alltoppslukt av barnet og hadde ikke så mye liv utenom. Men nå har jeg funnet en bedre balanse, og det er godt :)

Skrevet

Veldig glad jeg fikk lille Solstråle, hun er verdens snilleste, noe hun egentlig alltid har vært!:) Håper jo vi skal få en eller to til etterhvert, men ting tar tid!

Uten barn hadde jeg nok bodd i Oslo/Bergen/Trondheim, hatt en knalljobb som systemutvikler/programmerer, og jobbet ræva av meg. Kanskje hadde ikke Gubben og jeg vært sammen, kanskje jeg hadde vært singel og 32 år.. Kan ikke tenke meg at det livet kunne målt seg med hvor bra jeg har det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...