lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Har lenge siklet etter en rokokkostol, og alle jeg har funnet er enten langtlangt vekke, eller så er de svindyre... Men i dag satt jeg å kikket på finn.no, fant en til 500 kr, rett ved her jeg bor! Jeg var rask med å få fatt i selgeren, og stolen ble min!! Jeg har vært kjempeglad i hele dag, og når kjæresten min kom hjem og jeg fortalte det ble han ikke noe særlig blid. Den stolen skulle absolutt ikke inn her, og den var noe av det styggeste han hadde sett og den ville heller ikke passe inn. Skulle jeg ha den fikk jeg ha den hos min mor, sa han. Jeg ble jo kjempelei meg, for det er ikke ofte man kommer over ett slikt kupp!! Men slikt skjønner jo ikke han... Nå har han dratt i nordsjøen på jobb, og på fredag kommer stolen min.. Han sa at sto den stolen her når han kom tilbake, så kom han til å hive den ut. Og det vet jeg han er i stand til. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, eller hva jeg skal si... Hva ville du gjort?
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Da tenker jeg at dere har større problemer enn en stol altså... Sorry, men det var min første tanke! Etter min mening er det viktig å gi og ta i et forhold. Om du forklarer at dette er viktig for deg, burde han forstå det, akkurat som om han forteller deg at på søndag er det fotballkamp, og den er viktig for han! Dere må snakke sammen...... ! Sett opp "rammer" for hvordan dere vil ha det i forholdet! Lykke til
Gjest amandine Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Da sier du at dere skal ha den i 6 mnd, hvis han fremdeles hater ryker den ut. Forhåpentligvis venner han seg til den på 6 mnd. Det er mitt råtips;)
It's all about me Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Da finner du en ting som han elsker som du hater eller kan begynne å hate. Så sier du at kastes din stol ut forsvinner den tingen også.
It's all about me Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Men har du noen link til denne stolen, ble litt nysgjerrig nå,
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2010 Tusen takk for svar ) Jeg tenker jeg ber om å få beholde den i 6 mnd, så ser vi hva han sier til det Frokostquiz: Du kan se den på bloggen min, ceciliefanevik.blogg.no
Hikken Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Hehe, nå er jeg for så vidt enig med samboern din, men synes allikevel man skal gi hverandre litt rom til sånt. Jeg ville tatt den med inn og fått pussa den opp sånn som du vil skikkelig fort og sagt (som over) at den skal får bo der noen måneder, og *vips*, så er den en del av hjemmet deres )
Gjest amandine Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har altså praktisert det 6 måneders forslaget, det funket som bare det! Den gang var det et hjørneskap..og jeg vant... Lykke til!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg kjøpte noen nye sofaputer og mannen min rynket litt på nesen da han så dem. Men etterhvert sa han at han syns de ble litt finere etter at han har vendt seg til dem.......... Det er vel lov å håpe?
Sweet Amber Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ville nok sagt at om han ikke unner meg en liten stol engang er det han som blir hevet ut. Sorry altså, men så tyrann kan man ikke være når man deler hjem. Han må tåle dine ting og du hans....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå