Gå til innhold

Verste lyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den verste lyden dere vet? For min del kommer lyden av bilen min som rygger høyt og hjerteskjærende inn i en annen bil høyt opp på lista, i hvert fall når man for tiden har litt dårlig råd. (Ja, jeg var snill pike og ventet på den andre bileieren som var inne i butikken.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjerteskjærande smerteskrik frå eit lite barn, når ein ikkje veit kva som er gale og ikkje kan gjere noko for å hjelpe.

Skrevet

Når sambo biter neglene sine, de er så tykke/harde at det knepper noe ekstremt.. Får frysninger på ryggen.. Snill som han er, prøver han å slutte med det.. Men er ikke lett, da han har bitt dem siden han var 7 år, og nå er 29!

Skrevet

Morsom tråd :)

Jeg misliker sterkt lyden av PC vifta. Den bråker så usannsynlig mye.

Og lyden av bikkja som maser og pistrer.

*grøss*

Skrevet

Smatting, slafsing og gomling!

Og selvfølgelig smertehyl osv.. men det tilhører en helt annen kategori, det er vel de færreste av oss som syns det er ok å høre på..?

Skrevet

Den værste lyden jeg vet om er lyden av folk som suger seg i tennene etter å ha spist, istedet for å bruke tannpirker eller tråd.

Æsj.

Skrevet

Gaffel som skraper i fatet. ååhhh,det er så ille og høre på..

Skrevet

Regner med at de aller, aller fleste synes at smerteskrik, og særlig fra små barn, er en lydversting, men av "snillere" ekle lyder, er alle former for vifter en rød klut for meg. Jeg takler ikke lyden av vifter, og blir utrolig sur og irritabel.

Skrevet

SPYLYD!!! Kan både tørke spy, avføring ol, men lyden av forlk som brekker seg/spyr er det værste jeg hører.

Skrevet

bråkete mopeder!! Det er grusomt å høre på og jeg blir så irritert!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Når samboeren spyr! han "drar" det i gang helt fra livet og opp føres det ut som, kommer et enormt "huææææ" vanskerlig å forestille seg sikkert, men det er forferderlig!!! Kan hende de fleste menn lager så høy og gjennomtrengende lyd, men det er uansett forferderlig!!!

Skrevet

"dødsrallen"

Siste lyd fra et menneske som dør...

Ivertfall grusomt fra en i nær familie som døde foran øyene mine :(

Skrevet

Gubben som hoster på natta.

Trimma mopeder.

Diverse dialekter.

Skrevet

smatting og sånt når vi spiser. blir kvalm og rett og slett forbanna av det, tålet det ikke!

av en eller annen grunn liker jeg ikke at folk hoster eller hikker heller... jeg har bare lyst å skrike "JA DET ER NOK NÅ, SLUUUUTT!!" men de kan jo ikke for det. men jeg hater det. blir sur

Skrevet

Smatting og slafsing her også, spesielt når gubben spiser chips!!! Uææææ! Jeg blir gal!!! Har sagt fra noen ganger, men får liksom være grenser for hvor grinete jeg skal være også da.. Er gravid, så får se om jeg synes det er like ille når knøttet er ute. Kan hende jeg er overstyrt av hormoner!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...