Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Klikker i vinkel, blir hysterisk og sjalu av meg for småting Jeg har verdens beste kjæreste men jeg kan ikke stole på ham.... Innerst i hjertet vet jeg at jeg kan.. Har hatt problemer i fortiden og unngikk i å være i forhold etter jeg ble mishandlet av eksen og han var brutalt utro mot meg med både prosituerte og jeg fikk ta HIV testosv, ble smittet med klamydia... Nå er jeg godt voksen, framstår som selvsikker/sterk kvinne. Er fornøyd med utseendet og har et godt hjerte.. Men sånn som jeg er i forhold kommer det aldri til å funke
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Har gått til psykolog, personlig coach, finnes det hjelp for meg???!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Klart det finnes hjelp !! Føler du at psykologen ikke er til særlig hjelp, så er det feil psykolog!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Kjære deg. Jeg vet nesten hvordan du har det. Min eks var narkoman, og jeg alene prøvde og få han ren. Ja, jeg vet jeg høres naiv ut. Men jeg var 16 år og prøvde så godt jeg kunne. Dette var fryktelig slitsomt, og han var aldri ærlig med meg. Han var aggressiv og voldelig. Det aller viktigste er jo at kjærsten din er klar over hva du har gått igjennom, og det at han forstår hvor vanskelig dette er for deg. Sett dere ned og prat sammen om dette. Og som nevnt tidligere her, Finn en psykolog som passer for deg, og ha en god og åpen dialog med kjæresten din om hvordan du har det og hva du føler i forskjellige situasjoner. Jeg tror at til slutt vil alt ordne seg. Du vil nok alltid ha den lille "klumpen" inni deg. Men den vil bli mindre. Så lenge kjæresten din alltid er 100% ærlig med deg. Så vil den bli mindre. Og det må du gjøre helt klart for han også. At han må ikke lyve for deg om en liten filleting engang. For finner du ut av det, vil det ta evig liang tid og reparere! Jeg vet ikke om noe av dette har hvert nyttig for deg, men jeg bare kjenner meg sånn igjen, og da blir jeg engasjert og vil så gjerne hjelpe. Håper alt ordner seg for deg. Jeg tror det soler viktigste, som nevnt tidligere er at du og kjæresten din har en åpen dialog, og er helt ærlig med hverandre. Å en ting til: kjæresten din må fortsette og gjøre som før. Ikke slutte med og gjøre dagligdagse ting som kanskje gjør deg sjalu. For da vil ha føle seg innestengt og du vil aldri bli vandt til et normalt forhold. Lykke til! Håper som sagt alt ordner seg! Stor klem til deg:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Ja men jeg kan ikke forvente meg at han tilpasser seg mine problemer, han sa det selv han er kanskje litt flørterte av seg uten at det betyr noe og han er det sånn som person, jeg visste dette da jeg møtte ham og må godta ham som han er..Jeg er også flørtete av meg!! Det er det ikke noe tvil om, jeg liker å få bekreftelse osv. Men at jeg skal kreve at han lever etter mine "regler" blir bare feil... Han gjør alt for å få meg til å ha det bra, vi snakker sammen 24 timer døgnet nesten forutom når vi sover, vi skal ha barn sammen, vi skal gfte oss , bo sammen, dette er det vi vil... Men at jeg blir rasende og skjeller hm ut og det har jeg gjort mange ganger, er ikke noe man kan bare akseptere?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå