tintafant-m/2 jenter Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Har handlet litt for mye igjen. Send meg en PM så kan jeg sende over hva jeg har. Helt nye selvfølgelig
tintafant-m/2 jenter Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2010 opp--- twinkle twinkle little star... always kiss me goodnight love makes everything grow
tintafant-m/2 jenter Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2010 200 for always.. og love.. 250 for twinkle twinkle.. har både rosa og blå inkl porto
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Gå på ebay istedet, der får du kjøpt samme wall words`ene til under tyve kroner Sorry til deg som prøver å selge, men det var blodpris!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2010 Den er helt grei, Silja. Tar det ikke ille opp jeg. Var ei venninne som kjøpte dem til meg i USA så regnet med hun betalte det hun sa til meg. Sjekket noen norske nettbutikker, og der var de i hvert fall dyrere.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2010 Send meg jerne link til noen på ebay om du har. Kanskje jeg finner noen å ha til de største jentene:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Bare å søke etter "wall words" på ebay det, så kommer det en haug. =) Ja, regner med de er dyrere i butikk her i Norge ja, er derfor jeg er glad jeg har funnet ebay
Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Silja : Takk for tips Leter etter wall stickers og de er jo mye billigere der enn hva jeg har funnet i norske nettbutikker HI: Så de samme til samme pris på finn i går, så jeg synes ikke det var urimelig pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå