Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 "Nå legger vi denne tråden død, dere," eller, "La dette ligge, nå!" - eller hvem tror dere at dere er? Vant til å detaljstyre andre menneskers liv og levne, det er dere tydeligvis. Personlig gir jeg eff i hvilke navn som er stygge, eller om det i det hele tatt er "lov" å mene at et navn er stygt, eller om det er et tegn på dårlig selvtillit å ikke ville bli kalt for "tante" når man jobber i barnehage - men, hvis jeg blir lei av en tråd så er jeg faktisk i stand til å slutte å lese i den...! Er det fordi dere skulle ønske dere var moderatorer?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Det er folk som ser at diskusjonen er langt på viddene! Har ingenting med å ville være moderator å gjøre, det er bare sunn fornuft.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Kanskje for andre men ikke for HI for de forskjellige innleggene. Dere skal da vel drite i om innlegget får 300 eller 2 svar. Dere sliter om dere henger dere opp i så små detaljer. Stakkars mennene deres! IKKE HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Nå legger vi denne tråden død, før den utvikler seg for mye i negativ retning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå