Gå til innhold

Hvor mange er IKKE alene mødre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift:) vi har vært sammen i 10 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi holder sammen på femte året. har barn på to år.

Skrevet

har vært sammen med mannen min i 4 år, og nå planlegger vi barn nr 2 :)

Skrevet

Jeg er ikke alenemor

Skrevet

Har hatt samme mannen i 17 år,samboere og 2 barn sammen:-)

Skrevet

Er det ikke nå, men var alenemor i nesten fire år, før Gubben og jeg fant sammen igjen! :) Håper jeg slipper å bli det igjen, for selv om det har gjort meg sterkere, mer uavhengig og tøff, så var det slitsomme år, med mange bekymringer!

Skrevet

Skjønner godt dere er glad dere ikke er det:)

Samtidig fins det mennesker som er glad de er det, inkludert undertegnede;) At dere sier dere ikke hadde greid det blir bare tull. Selvfølgelig hadde dere det. Alternativet er jo å gi fra seg omsorgen.

Til slutt må jeg bare si at om en kunne fått opp noe statistikk her inne vil jeg tro at det fins flere innlegg over dem som syter over mennene sine, enn dem som syter pga at dem er alenemor!

Skrevet

jeg er en mamma med pappaen ved min side. :D

Skrevet

Jeg er ikke alenemor, og har heller aldri vært det:)

Skrevet

Jeg er ikke alenemor sånn sett iallefall.. Jeg og mannen bor hver for oss for øyeblikket, men vi er fortsatt gift både følelsesmessig og på papiret!

Skrevet

Jeg er ikke, og kommer ikke til å bli alenemamma. Deilig følelse! men man skal vel ikke se ned på de som er det. Det finnes sikkert en million grunner til at noen har blitt alene med omsorgen for sine barn. All respekt til de som klarer det.

Skrevet

Jeg har 3 barn med samme mann, han har jeg vært sammen med i 8 år.

Jeg kunne aldri sett for meg å vært alene, MEN det er nå meg. Jeg har det veldig bra, måtte det bare fortsette slik...

Skrevet

Jeg er ikke alenemor. Syns babyen min heller fortjener to foreldre som krangler enn å ikke ha pappa'n sin der i det hele tatt! :)

Skrevet

Da har du tydeligvis ikke vokst opp i et hjem med to foreldre som krangler.

Skrevet

I følge statestikk kommer halvparten av oss til å bli skilt så tallene taler imot forhåpningene.

Jeg var alenemor i 5 år før jeg møtte min nåværende samboer.

Samlivsbrudd var aldri noe jeg ønsket eller ville, men man kan ikke garantere seg mot det. Min eks forlot meg for en annen dame, ingenting jeg kunne gjøre med det.

Skrevet

Er ikke det litt "teit" å påstå?

Mannen din kan jo dø f.eks!

Skrevet

Jo, faktisk, fram til jeg var åtte, etter det har jeg ikke hatt noe kontakt med faren min overhodet. Og moren min var kun negativ til han etter det ble slutt...

Skrevet

Jeg er ikke, men jeg har vært det en gang. Det er ikke så ille som enkelte frykter, men det er helt klart bedre å være to sammen om oppgavene :-)

Skrevet

Jeg er ikke det, og jeg er selvsagt glad for det. :)

Men jeg er sikker på at jeg hadde greid meg fint om jeg skulle bli det, må man, så må man.

Men jeg satser jo på at jeg slipper å forholde meg til den problemstillingen!:)

Skrevet

Jeg er heldigvis sammen med værdens beste pappa/mann :-)

Skrevet

jeg er ikke alene mamma. samboer og jeg har vært sammen i 6 år.

Skrevet

jeg er ikke alenemamma jeg heller, heldigvis :)

jeg har drømmemannen og snart 2 barn med han hehe ;)

Skrevet

Ikke jeg heller.

venter barn nummer to med drømmemannen :)

Skrevet

Ikke jeg heller,to barn med samme mann og snart gift:0)

Skrevet

Gift med barnefar, venter barn i mai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...