Gå til innhold

Alternativt regntrekk til TFK-vogn.....noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er veldig fornøyd med vår vogn: TFK joggster twist, men er ikke spesielt fornøyd med regntrekket. Det er veldig tett bl.a. Vet noen om det er et alternativt regntrekk som passer fint til vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener til regntrekket til bagen?

Det kastet jeg uten å bruke det. Det er jo virkelig helt tett, kun bitte små luftehull på siden. Alltid lurt på hvordan det kan være lov å selge dette. Tenk så ille for babyer å ligge inni det.

Vel, jeg kastet det og kjøpte et sånt blått universalt regnetrekk til bagvogn. Fungerer flott, god lufteluke foran på vogna når det er på fordi regntrekket har god åpning foran.

Anbefaler dette! Har fungert på to barn her....

Skrevet

Du mener til regntrekket til bagen?

Det kastet jeg uten å bruke det. Det er jo virkelig helt tett, kun bitte små luftehull på siden. Alltid lurt på hvordan det kan være lov å selge dette. Tenk så ille for babyer å ligge inni det.

Vel, jeg kastet det og kjøpte et sånt blått universalt regnetrekk til bagvogn. Fungerer flott, god lufteluke foran på vogna når det er på fordi regntrekket har god åpning foran.

Anbefaler dette! Har fungert på to barn her....

Skrevet

Takk for svar WW!

Ja, jeg mener igrunn både til babybagen og til sportsdelen... Har snart 2 unger og 2 vogner.......en med bag og en med sportsdel.

Skal kjøpe et sånt universalt ti bagen:-) Passer det til sportsdelen også mon tro?

Skrevet

Det har jeg ikke prøvd, tror deg trekke jeg har kjøpt er beregnet på bag. Men det finnes kanskje et universalt trekk til sportsvogn også.

Skrevet

ok, takk:-)

Hva gjør dere andre TFK-kjørere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...