tine0810 Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Hei, jeg er veldig fornøyd med vår vogn: TFK joggster twist, men er ikke spesielt fornøyd med regntrekket. Det er veldig tett bl.a. Vet noen om det er et alternativt regntrekk som passer fint til vognen?
Willy Wonka Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Du mener til regntrekket til bagen? Det kastet jeg uten å bruke det. Det er jo virkelig helt tett, kun bitte små luftehull på siden. Alltid lurt på hvordan det kan være lov å selge dette. Tenk så ille for babyer å ligge inni det. Vel, jeg kastet det og kjøpte et sånt blått universalt regnetrekk til bagvogn. Fungerer flott, god lufteluke foran på vogna når det er på fordi regntrekket har god åpning foran. Anbefaler dette! Har fungert på to barn her....
Willy Wonka Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Du mener til regntrekket til bagen? Det kastet jeg uten å bruke det. Det er jo virkelig helt tett, kun bitte små luftehull på siden. Alltid lurt på hvordan det kan være lov å selge dette. Tenk så ille for babyer å ligge inni det. Vel, jeg kastet det og kjøpte et sånt blått universalt regnetrekk til bagvogn. Fungerer flott, god lufteluke foran på vogna når det er på fordi regntrekket har god åpning foran. Anbefaler dette! Har fungert på to barn her....
tine0810 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2010 Takk for svar WW! Ja, jeg mener igrunn både til babybagen og til sportsdelen... Har snart 2 unger og 2 vogner.......en med bag og en med sportsdel. Skal kjøpe et sånt universalt ti bagen:-) Passer det til sportsdelen også mon tro?
Willy Wonka Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Det har jeg ikke prøvd, tror deg trekke jeg har kjøpt er beregnet på bag. Men det finnes kanskje et universalt trekk til sportsvogn også.
tine0810 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2010 ok, takk:-) Hva gjør dere andre TFK-kjørere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå