mamman til to gutter Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg forsøkte å finne det i april/mai og fant ut at min nyfødte baby ikke kunne ha matrosdress for de minste jeg fant var på Barnas Hus og var fra størrelse 68.
Helverine Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 Det er str 68 el 74 jeg skal ha. Barnas hus her vi bor har ikke, ikke BabyShop heller.
LadyLuck & Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 prøv sparkjøp.. de pleier hvertfall ha rundt 17 mai, så da skulle det være mulig for de å få tak i det resten av året også
Helverine Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2010 Tror jeg satser på en annen butikk ;o) men takk for tips
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Reflex hadde noen matros dresser. Vet ikke om det er de samme som er på Barnashus men kanskje verdt et forsøk?
Hikken Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 http://www.lillemartine.no/product.html/matrosdress-lycks?category_id=46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå