Gå til innhold

Hva er det vondeste dere har opplevd ang sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bomma på høle i stor fart og traff ræva...

Skrevet

En idiot som fant ut at han skulle prøve ut analsex UTEN å spørre, varme opp, eller noen ting.

Jeg skreik og dytta han ned av senga og jagde ham ut.

Mannen min får lov, men det er fordi han VET hva han gjør :-)

Skrevet

Fikk krampe i låret, leggen og foten en gang, hadde en noe intrikat stilling det er vanskelig å beskrive, men den står et sted i Kama Sutra, ble ikke gjentatt for å si det slik.

Vondeste en mann har opplevd sammen med meg var testikkelvridning, nei det var ikke jeg som vred, men et eller annet som skjedde midt under akta, var full fart på legevakta med ham, særdeles pinlig var det.

Det var selve testikkelen i pungen som hadde vridd seg inne i pungen og stengte for sedlederen eller noe sånt, han var hoven en stund og det ble lenge til det ble noe sex igjen.

Skrevet

x kjæresten min bestemte seg for å ha analsex med meg uten noe form form forvarsel! Han stappan rett inn, jeg ble sviommel og kastet opp....

Skrevet

tro det eller ei, men det værste jeg har vært med på er sædavgang i munnen min.. er serriøst det værste jeg har vært med på! :-S

Skrevet

En gang ble jeg fingerpult av Cato Zahl Pedersen. Det var ikke noe særlig godt.

Skrevet

hahahaha!!!! Rå bra :)

Nå lo jeg godt :)

Skrevet

samme som 14.30. ble helt ødelagt, klarte ikke gå på do på en uke

Skrevet

Krampe i låra mens jeg red han. Det gjorde så vondt, og ikke klarte jeg å få rettet ut beina eller flyttet meg så jeg bare vræla på hjelp. Stakkar mann, han skjønte jo ingenting!

Skrevet

Å miste jomfrudommen? Var ikke så veldig vondt da, men trur ikke jeg har opplevd noe spesielt smertefullt i seksuell anledning. Har fått en krampe i ny og ne, men ikke noe heftige saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...