Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Han bomma på høle i stor fart og traff ræva...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 En idiot som fant ut at han skulle prøve ut analsex UTEN å spørre, varme opp, eller noen ting. Jeg skreik og dytta han ned av senga og jagde ham ut. Mannen min får lov, men det er fordi han VET hva han gjør :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Fikk krampe i låret, leggen og foten en gang, hadde en noe intrikat stilling det er vanskelig å beskrive, men den står et sted i Kama Sutra, ble ikke gjentatt for å si det slik. Vondeste en mann har opplevd sammen med meg var testikkelvridning, nei det var ikke jeg som vred, men et eller annet som skjedde midt under akta, var full fart på legevakta med ham, særdeles pinlig var det. Det var selve testikkelen i pungen som hadde vridd seg inne i pungen og stengte for sedlederen eller noe sånt, han var hoven en stund og det ble lenge til det ble noe sex igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 x kjæresten min bestemte seg for å ha analsex med meg uten noe form form forvarsel! Han stappan rett inn, jeg ble sviommel og kastet opp....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 tro det eller ei, men det værste jeg har vært med på er sædavgang i munnen min.. er serriøst det værste jeg har vært med på! :-S
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 En gang ble jeg fingerpult av Cato Zahl Pedersen. Det var ikke noe særlig godt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 samme som 14.30. ble helt ødelagt, klarte ikke gå på do på en uke
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Krampe i låra mens jeg red han. Det gjorde så vondt, og ikke klarte jeg å få rettet ut beina eller flyttet meg så jeg bare vræla på hjelp. Stakkar mann, han skjønte jo ingenting!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Å miste jomfrudommen? Var ikke så veldig vondt da, men trur ikke jeg har opplevd noe spesielt smertefullt i seksuell anledning. Har fått en krampe i ny og ne, men ikke noe heftige saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå