cmilla80 Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Da var jeg endelig kommet meg over hit.. Og gutta er nå 3 uker:)) Vi er godt i gang med mating, stelling og lange gå turer.koser oss veldig..Og lærer for hver dag som går.. Men en ting jeg godt kunne tenkt meg er å slippe å dra barna ut og inn av bilstolen til barnevognen hver gang vi skal noe!! De våkner jo hver gang og da er hylekoret igang igjen.. Puhh Så finnes det vogner for tvillinger som man kan feste bilsetet på???????? Har easy sleep bilseter. Evt må man da kjøpe 2 singel vogner?? Hvordan gjør dere dette?? Er så utrolig tungvindt med den store vognen også.. Og fom november går barnefar tilbake i jobb, og da blir jeg hjemme på dagen alene med barna.. Hjelpes!! Trenger gode råd!!! cmilla80
Lady lovely locks Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg synes det høres ut som du får til mye! Jeg skjønner godt at du vil ha tak i en slik trille. Jeg ønsket meg en slik selv, men det tok sånn tid å lette etter den og prøve å få tak i den at det forsvant i alt styret. De koster jo litt, og du får jo ikke brukt dem så lenge. MEN jeg mins at jeg fant ut at Acka Graco hadde slike triller. Lykke til med letingen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå