Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Kjenner jeg er så lei nå, har vært singel i ca. 2 år nå og begynte vel å date sånn litt før sommeren. Meldte meg på en av disse dating sidene og har jo fått en del brev men fort lært meg å plukke ut de som helt klart bare er ute etter sex, og de som egentlig ikke er single. Klart noen er sikkert flinkere til å skjule en andre men ihvertfall 90% av de som tar kontakt (enten jeg har skrevet først eller de skriver) viser seg å enten ikke være singel eller de er bare ute etter sex, veldig klart når de ikke gidder å snakke med deg mer om du sier sex på første date er uaktuelt. Men jeg har jo møtt noen som virker som hyggelige menn da, men funnet ut at vi er så forkjellige at det ikke er nå vits i å fortsette. Eller at de rett og slett har jugd om det meste for å virke bedre en det de er. Men så endelig møtte jeg en som jeg virkelig trivdes sammen, vi har snakket sammen på msn omtrent hver dag og har gått ut sammen en del ganger. Han har selv tatt op p om vi ikke kan la være å date andre mens vi nå ser hvor dette går for oss, og det har vi blitt enige om. Det er jo flott, men han har lagt meg til på facebook. Så da kommer jo hans samtaler med andre opp hvis det er i statusen. Så her idag ser jeg en samtale han har med ei anna jente på wallen hennes. Han fortalte meg at han skulle på fest med to kamerater og kona deres sist lørdag. (uten at jeg hadde spurt hva han gjør har jeg jo egentlig ikke noe med.) Og i ettertid fortalt historier fra kvelden. kameraten min gjorde ditt og så videre. Tydeligvis var han på date med denne jenta. Og han spør henne om ikke de kan gå på date igjen. Denne samtalen hadde vel funnet sted omtrent 30 minutter etter at vi avtalte å møtes på fredag. Han ville ha ho med ut på date på lørdag. Jeg blir så lei av sånne mannfolk. Føler at jeg tydeligvis bare har vært noen som er god å ha i tilfelle han ikke finner noen bedre, At han ville vi ikke skulle date andre for da ville jo ikke jeg være der om han ikke fant noen bedre. Værste er vel for meg at denne jenta er knapt 18 år, han og jeg er godt inn i 30 åra. Han er virkelig ikke den jeg trodde han var nei. Dum må han jo være også siden han ikke skjønner at når han ikke har satt resturksjoner så får jeg jo opp disse postene på min side. Kjenner jeg har lite tro på mannfolk som rase nå, begynner å lure på om det ikke er like så greit å glemme allt som har med mannfolk å gjøre å instille seg på å være singel resten av livet. Jeg skal avlyse fredagen tenker jeg men en barnslig del av meg har lyst til å være slem. Avtalen er middag på resturang og han er alltid veldig på at han skal betale. Dette gjør at normalt sett leter jeg etter det som koster minst på menyen, da jeg vet han ikke har så god lønning. Men hva om jeg gikk, bestillte det dyreste jeg kunne finne. Og selvfølgelig dessert +++ og så avslutte kvelden med, jaja du får ha det gøy på date med XXXX i morgen da, og lykke til videre i livet. Med et stort smil selvfølgelig. Deretter gå hjem slette nummeret hans, og blokkere han på allt annet. Men nei jeg avlyser nok bare å sier lykke til på lørdagen, jeg gidder ikke bruke masse penger på barnevakt for å tilbringe en kveld med en idiot.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Jeg synes du først og fremst burde snakke med denne mannen ansikt til ansikt og spørre om han skal på date med en annen fordi du har forstått det slik ut i fra facebook. Hvis han sier nei får du spørre om han kan forklare hva han da mente med disse innleggene på fb og hvis ja kan du spørre om dere ikke hadde en avtale med å kun date hverandre. Det kan være at det hele er en misforståelse og i stedenfor å avskrive det hele totalt, få en avklaring i hvor dere står i forhold til hverandre og datingen. Dersom man tar slikt over fb, msn eller sms kan man lett miste tolkninger av kroppsspråk, ansiktsminer og stemmeleie. Det kan være viktige faktorer for å forstå hva vedkommende mener med det han/hun sier. Uansett hva utfallet vil bli vil jeg tro at det blir bedre for deg å få avklaring slik at du enten får irritasjonen/bekymringen ute av verden eller kan glemme han og komme deg videre. Det er slitsomt å prøve å finne noen som passer og som man kan stole på. Jeg tror det er viktig å ikke stresse og fokusere så innmari på dette, men heller tenke som så at kanskje kommer den rette ganske snart, eller så tar det litt tid. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves =) Det er viktig å ikke miste troen eller håpet. Det finnes noen for alle, det er jeg helt sikker på. Ønsker deg masse lykke til enten det blir med han du dater nå eller en annen som vil bli heldig for å få akkurat deg! Klem fra meg =D
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Nei men han høres jo helt fjern ut! Jeg hadde lagt igjen melding på wallen hans: "Oj, det ser ut til å bli en travel helg for deg :-)"
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 haha nei jeg er ikke i tvil om at han har vært på date og skal på date med henne da det er akkurat de ordene som er brukt. Jeg skal avlyse og kommer til å si akkurat hvorfor jeg velger å gjøre det.(ringer han da) Så blir det opp til han om han ønsker å forklare seg eller ikke. Men jeg har nok avskrevet han ja for når han skriver :Var så hyggelig på daten med deg sist lørdag, og senere kan ikke vi treffes igjen har så lyst å gå på flere dater med deg. Så er det lite å misforstå. Og deretter så sier hun ja og de avtaler å gå på date på lørdag som kommer. Men det får være, Man får vel bare legge det til erfaringer vel. HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg synes ikke du skal dra på date med han, bestille det dyreste og si at får kose seg med bla bla bla på date imorgen. Jeg syns du skal dra på date med denne mannen å fortelle hva du virkelig føler. Si at du har tenkt litt og ønsker å date han videre men at du ikke vil at dere skal date andre,fordi det føles feil for deg. Spør han hva han synes. Er han enig med deg og ønsker å satse på deg så er jo saken klar. Er han ikke enig, så er han ikke like interessert som deg, og da er det kanskje like greit å la han seile videre? Altså JEG hadde ikke greid å date flere samtidig. Ikke nå som jeg er voksen hvertfall. Det er greit i begynnelsen mens man begynner å bli kjent osv, men når man føler at man har lyst til å satse litt videre så bør man ikke gjøre det med flere personer. Og jeg syns ikke du skal fortsette å ha det sånn hvis det sårer deg. Så snakk med han og si hva du føler. Kanskje dumper han deg, men so what? Da slipper du å gå å lure på hva han egentlig føler. Kanskje er han veldig interessert i deg, men er "redd" å for å ta det første steget så derfor dater han andre mens han går å venter på deg? Eneste måten å finne ut av dette på er å ta det opp med han. Kast deg i det!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg orker ikke ta sånne ting offentlig så gjør ikke det. Men ja han er tydeligvis ikek så smart som jeg har trodd han er. Ihvertfall ikke når det gjelder hvordan data/internett fungerer
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Nei jeg kommer ikek til å dra og gjøre det, som jeg sa en del av meg har lyst til å gjøre det bare for å være litt jævlig men jeg er ikke den personen og kunne aldri gjort noe slikt. Jeg kommer som jeg sa i stad å ringe han og avlyse og si hvorfor. Det er ikke jeg som tok opp at vi bare skulle date hverandre det var det han som gjorde. Det er han som sa han ville vi skulle gå et steg videre sånn sett. Ellers hadde jeg ikke reagert på dette egentlig. Men når han "holder meg tilbake" fra å date andre (ikke at jeg hadde datet flere på en gang syntes det bare blir merkelig men det visste jo ikke han) og samtidig går på date med andre selv. Og i tilegg sitter å ser eg i ansiktet å forteller at han skal på fest med de og de dagen etter når når det ikke er sant, og i tilegg fortsetter disse løgnene i ettertid. Nei han er ikke den jeg vil føle at jeg kan stole på så det er like godt å komme seg videre før man blir allt for følelsemessig involvert. Han hadde jo ikke trengt å fortelle meg hva han skulle dagen etter, jeg hadde ikke spurt. Han trengte ikke komme med løgner i ettertid da jeg aldri spurte noe om hvordan det hadde vært. Det i seg selv er mye værre for meg å svelge en det faktum at han datet en annen. Nei det får bare være.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Så kjedelig situasjon du har havnet i! Uansett så håper jeg at du ikke gir opp nettdating... Jeg har selv møtt mannen min der, og er kjempefornøyd:) Jeg datet på nett i flere år før jeg møtte mannen min. Med et par unntak, var alle mennene staute karer. Det jeg erfarte fort, var at det ikke lønner seg å nevne noe om festing o.l., hvis man vil unngå menn på jakt etter en ting... Jeg valgte å fokusere på kun mine sunne interesser, som skigåing eller andre utendørs aktiviteter. Da merket jeg at jeg tiltrakk meg seriøse menn. Noen av disse ble for seriøse/kjedelige for meg, men det var tross alt bedre enn "jeg vil ned i buksa di nå"-karer. Og til slutt møtte jeg en som var seriøs og trofast uten å være kjedelig:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå