Gå til innhold

Hva med Renate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lker det ikke. Men det er fordi alle jeg vet om med det navnet er noen veldig merkelige vesener ;) hehe

Skrevet

Kjempefint navn. Et navn som ikke så mange har, men som allikevel brukes i mange land.

Skrevet

Liker ikke jeg heller. Minner meg om ei dopvrak kjerring. Og ellers jenter med problemer med oppveksten og livet.

Skrevet

nei, nei, nei....skikkelig dårlige erfaringer med det navnet.

Skrevet

Hehe.. Jeg liker det ikke.. Jeg heter det, men synes ikke det er fint=p

morsomt og se hva dere andre skriver.

Jeg tror ikke jeg passer til noen av beskrivelsene. Kanskje jeg skulle hatt ett annet navn:) hehe..

Skrevet

Jeg heter også Renate. Tyskeren jeg kjenner beskriver sine assosiasjoner til navnet som gammeldags og litt bondsk. Stor, sterk bondekjærring liksom:)

Ikke belemre noen med navnet Renate. Jeg har aldri likt det og ville sikkert blitt en bedre person om jeg hadde hett noe bedre. Noe mer feminint og mindre "kantete"

Helene feks? Anne?Siv?

Skrevet

synes ikke navnet er så veldig fint, men assosierer det med ei snill jente.. så kunne vendt meg til det.. men ikke brukt det på barn selv.

Skrevet

Renate har en vakker klang. Jeg liker Regine også.

Kjenner en Renate som er høyt utdannet, god jobb, aktiv og suksessrik både i arbeidslivet og privat, så at det skulle være et navn forbundet med tapere må jo være helt tilfeldig.

Renate er et internasjonalt navn, så det er vel brukt i alle samfunnslag og båret av alle slags kvinner.

Skrevet

Synes det er et skikkelig forferdelig navn.

Skrevet

Forbinder det med en streng dame, gjerne utstyrt med pisk og høye lærstøvler.

Skrevet

Uffda, 13:50 :P

Jeg liker heller ikke navnet.

Skrevet

18:45- hva liker du med det? Syns liksom ikke det er et navn...

Det er rart...

Skrevet

Artig lesning.... :oD

Skrevet

Ja, jeg syns og det. Hehe.. Heter Renate og har aldri likt det, så ville se hva andre syns. Og det er visst mange som er enige her.

HI

Skrevet

Er utrolig glad jeg ikke heter det for å si det sånn. Mandig navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...